Valgets kvaler - bok til blivende pappa!

Lillegull*2

Glad i forumet
Har lenge lurt på hvilken bok jeg skal kjøpe til han, og nå begynner det å haste litt å velge :p
Står mellom
8205324395.jpg
"Baby - en bruksanvisning" eller
"Verdens beste pappa; hakkespettbok for småbarnsfedre".

Så - hvilken av de anbefales? (blir for mye å kjøpe begge synes jeg...)

Har ikke hørt noe om noen av de, men så koselig da :)

Vet desverre ikke noe om de, men finest tittel på verdens beste pappa da:D Kulest omslag på den og:P

Nå har jeg ikke lest den første, men "verdens beste Pappa" er bare helt genial og kjempe morsom :-) både jeg og sambo elska den boka!

Jeg kjøpte pappa for første gang av finn bjelke til sambo. Han sitter og skrattler og leser utdrag høyt ut til meg. Veldig populær her i gården hvertfall :)

Jeg kjøpte pappa for første gang av finn bjelke til sambo. Han sitter og skrattler og leser utdrag høyt ut til meg. Veldig populær her i gården hvertfall :)
Ja, har sett litt på den jeg også, men sambo her er ikke så glad i å lese så mye (dysleksi mild form), så tenkte det kunne være bedre med en bok med litt mer bilder i.. for den boka har vel mye tekst den, eller?

Ja, har sett litt på den jeg også, men sambo her er ikke så glad i å lese så mye (dysleksi mild form), så tenkte det kunne være bedre med en bok med litt mer bilder i.. for den boka har vel mye tekst den, eller?
Ja det er mye tekst, men forsåvidt stor skrift. Er vel fem bilder totalt, så mest skrift. Samboer her liker heller ikke å lese, men av andre grunner, men denne går rett ned.
:)

Ja det er mye tekst, men forsåvidt stor skrift. Er vel fem bilder totalt, så mest skrift. Samboer her liker heller ikke å lese, men av andre grunner, men denne går rett ned.
:)
Hmm.. Kanskje jeg skal ta en nærmere titt på den likevel da... Den finnes i alle fall i bokhandlene i nærheten her. De andre må bestilles og ventes på.. Jeg har ikke tid til å vente så lenge, med termin til mandag :p Hehe...

Sniker fra November.
Jeg har lest begge to, veldig morsomme! Som noen andre her sier, "baby - en bruksanvisning" har mye flere illustrasjoner enn "verdens beste pappa".
Men verdens beste pappa var utrolig morsom skrevet :) :)
Vanskelig valg, du kan jo kjøpe den ene, og låne den andre fra biblioteket :)

Back
Topp