Valgets kval!

Pearl81

Glad i forumet
Heisann folkens!
Lurte på en ting, Hva synes dere lyder best av disse navnene?

Linea Henriette
Henriette Maien

Vil ha to navn og Henriette navnet er oppkalt etter min far(Henry).
Det er de to andre navnene jeg lurer på......Maien er litt spesielt, men min kjære mormor heter det, så det betyr en del for meg........men syns også Linea er nydelig!
Min mann og jeg vrir hodene våres og har enda ikke kommet fram til en løsning!
Hehe[:)]

Synes begge navnene var kjempe fine og unike jeg! Er vanskelig det der med navn ja.
Står mellom 2 stykker jeg oxo. Synes Linea Henriette lød fint jeg:) Lykke til[:D]

Min første innskytelse var at jeg likte Linea Henriette,.. Henriette Maien var kansje bittelitt tyngre å si? vet ikke,.. Selv har vi nok ikke valgt det som er enklest å si, men det som betydde mest for oss [;)]

Lykketil med navnevalg!![:D]

-oobs.. en liten stavefeil som måtte rettes her [8D]

hei!
jeg syntes linea henriette var kjempe fint.
lykke til med ``problemet`` deres hehe.
jenta får et kjempe fint navn uansett hva dere velger[:D]
klemmer fra stine

Jeg syntes Linea Henriette var et kjempe fint navn. Men det er jo også fint med et navn som betyr noe. Uansett lykke til!!!

Hei på deg[:)]

Linea Henriette var det navnet jeg likte først, og som jeg synes lød best[:)]
Men hvis din mormor het Maien, så skjønner jeg godt at du tenker
Henriette Maien også... Men jeg personlig synes det på en måte ble "tyngre" å si...
Men Maien er jo et navn ikke jeg har hørt før...

Lykke til[:)]

Klem

Slenger meg på å holder med de andre her jeg...
Syntes at Linea Henriette var det som lød fint![;)]
Men uansett er det jo deres valg til syvende og sist,så dere velger jo det dere ønsker.

Takk for svarene folkens!

Saken er at hun kommer nok til å bli kalt med fornavn til vanlig, vil bare ha med to navn for både jeg og mannen min har det og syns det er en fin tradisjon......har kun brukt fornavnet mitt til daglig jeg og, men har alltid vært stolt av det andre navnet mitt(Marie) for mormor heter Maien Marie og farmor heter Anna Marie(og da ble mitt Christine Marie!;)) ....syns det ble litt mye å kalle min unge og for Marie da....men håper det kommer i andre slektsledd nedover ;)

Jeg ville gått for Henriette Maien! Kjempefint navn og litt spesielt, men på den fine måten. Det klinger bra!

Jeg ville gått for Henriette Maien! Kjempefint navn og litt spesielt, men på den fine måten. Det klinger bra!

Tusen takk! [:)]

Kvifor ikkje Maien Henriette? [:)] Følte det var litt lettare å sei enn Henriette Maien, uansett flotte navn begge forslag. Lykke til [:D]

Jeg synes Linea Henriette var veldig fint og klinger best av de to alternativene deres [:)]

For det første så er det Henriette som blir brukt når vi snakker om babyen, og det blir det hun heter "til vanlig"
Og det andre har med etternavnet vårt å gjøre...Henriette Maien klinger best når en sier hele navnet med etternavn.
Maien navnet er kun til "ære" for min bestemor [:)]
...har faktisk bestemt oss nå, og det blir Henriette Maien!

Henriette er uansett et veldig fint navn!
Jenta vår hette Henriette etter min kjære oldermor Anna Henriette.
min mormor satte veldig pris på dette sjøl om min far mente vi burde finne et bedre navn. [:(] Men bryr vi oss? NEI!
Viktigå velge det som betyr noe for deg og din mann for navn er kjempe viktig.
Godt valg dere tok [:D]

Back
Topp