Valgets kval.. oppdatert #7

SuperBerta

Glad i forumet
Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til jobb.. Jeg har fått tilbud fra en bhg i Ås, 10 min med bil hjemmefra.. Jeg kan velge 60-100%.. God lønn, stor og ny bhg, de jobber etter filosofiene fra Reggio Emilia..

Jeg har jo tenkt på å være hjemme litt lenger med Rasmus, men jeg vet ikke om jeg vil det.. tror vi begge har godt av noen dager "ute".. Jeg vil isåfall jobbe 60%, og ha han 60% i bhg det neste året..

En annen del av dilemmaet er at barnehagene i Vestby også søker etter folk, men de ble lyst ut nå.. Så jeg må isåfall takke nei til den i Ås, og ta sjansen på at jeg får en annen jobb..

Ja, litt rotete kanskje? Men hva ville dere ha valgt?

[:)]

jeg har så lyst å si at man skal se på lønn, pensjonsordninger, snakke med folk som kjenner arbeidsplassen, etc. men jeg vet at personlig er jeg en sånn som velger ut fra magefølelsen, og jeg har ikke angret på noen av jobbene jeg har tatt ennå... så jeg ville kjent godt etter hva magen min fortalte meg

Det er nok en god arbeidsplass, så jeg vil gjerne jobbe der, det er mer det at jeg kan få muligheten til noe som er nærmere..

men... ti minutter med bil? Det er jo nesten på dørstokken det

Hmm ikke lett å si.
Vi søkte på barnhage til chr som drives etter samme prinsippe i Fet.
http://fetsund.barnehage.no/
Her kan du les litt om den.

Lykke til med valget.

Visst du vil ut i jobb,hadde jeg takket ja til jobben i Ås, og allikevel søkt på den andre. HUsk du har prøvetid, og kan slutte i jobben i Ås, og begynne i en evnt annen jobb, om du skulle bli tilbudt den andre jobben innen rimelig tid. [;)]

Jeg takket ja til jobben idag.. det er jo en bra bhg og det virket veldig ålreit der, og ikke minst er det nytt og fint.. Så jeg satser på at jeg vil trives der. Og hvis ikke, så er prøvetiden 6 mnd, og oppsigelsestiden bare 14 dager..[;)]

ORIGINAL: SuperBerta

Jeg takket ja til jobben idag.. det er jo en bra bhg og det virket veldig ålreit der, og ikke minst er det nytt og fint.. Så jeg satser på at jeg vil trives der. Og hvis ikke, så er prøvetiden 6 mnd, og oppsigelsestiden bare 14 dager..[;)]

det tror jeg var veldig lurt[;)]

ORIGINAL: lille*frø

ORIGINAL: SuperBerta

det tror jeg var veldig lurt[;)]

Det tror jeg også.. det er veldig deilig å ha bestemt seg, og nå vet jeg jo at jeg har god inntekt og mulighet for å jobbe mer hvis jeg vil..[:)]

Høres ut som en god løsning - gratulerer med ny jobb da!!!

Gratulerer så masse med ny jobb :-)

gratulerer med jobb snuppa! dette har jeg gått glipp av. Når starter du der? tror nok det er deilig for dere begge, jeg syns iallfall det var helt fantastisk å ha voksenkontakt igjen.. [:)] håper dette er en løsning du trives med... og som de andre sier, det er jo bare å søke i her i kommunen også...[:)]

Jeg hadde tatt den jobben i den bhg med Reggio Emilia!! Det hørtes utrolig spennende ut!!

Rådet mitt er det samme som Lille frø sitt råd! Ta imot jobben men søk så har du valgmulighet!

Back
Topp