valget09

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Er det bare meg som synes Jens Stoltenberg bruker veldig mye
tid på å tråkke ned på de andre partiene?![:-]

JEG vet ikke hva jeg skal stemme, er usikker på alle.. [>:]

Ikke bare ham! Jeg syns hele denne valgkampen har dreid seg om å slenge dritt om de andre partiene..

Synes egentlig de fleste partiene bruker mest tid på å trykke andre ned i søla.. De fleste reklamene jeg ser for partier går ut på å sverte de andre.. Type "Ser du rødt? Stem blått..", og FRP sine reklamer om alt de rødgrønne IKKE har fått til, osv.. (bare de eksemplene jeg kom på i farten..)

ORIGINAL: Maelle

Ikke bare ham! Jeg syns hele denne valgkampen har dreid seg om å slenge dritt om de andre partiene..

Ja, det kan nok stemme.. er bare det at hver gang jeg får med meg noe, så er det Jens som
sier at slik blir det om den å den vinner valget, synes ikke han har gjort det så mye bedre de 4 årene han har vært statsminister..

ORIGINAL: Bleiemos

Synes egentlig de fleste partiene bruker mest tid på å trykke andre ned i søla.. De fleste reklamene jeg ser for partier går ut på å sverte de andre.. Type "Ser du rødt? Stem blått..", og FRP sine reklamer om alt de rødgrønne IKKE har fått til, osv.. (bare de eksemplene jeg kom på i farten..)

Har ikke sett de jeg, men er bare det at hver gang jeg prøver å få med meg noe
om valget osv.. så er det han som må si at slik blir det om den å den får makten, selv synes jeg ikke at
han har gjort så veldig mye av det han lovde da han ble valgt for 4 år siden..[8D]

Eller Kristin Halvorsen som kaller andre partiers politikk for "dette greine her", på Tabloid idag[8|]
Hun får ikke min stemme ihvertfall[:D]

ORIGINAL: LilleLalle

Stoltenberg svarer jo ikke ordentlig på ETT eneste spm ,han ... [8|] snakk om å tusle rundt grøten... 

Ja, jeg har aldri hørt ett skikkelig svar fra han nå i disse dager.. men nå har jeg ikke
giddet å følget med på alt![8D] 

ORIGINAL: Juliett

Eller Kristin Halvorsen som kaller andre partiers politikk for "dette greine her", på Tabloid idag[8|]
Hun får ikke min stemme ihvertfall[:D]

Hehe, ikke min heller..[8D]

Synes alle der rakker ned på hvarandre i det vie og brede.

ORIGINAL: Veni vidi vici

Synes alle der rakker ned på hvarandre i det vie og brede.

Ja, det er klart.. men har ikke hørt at han har svart skikkelig på hva
han vil oppnå om han får 4 nye år.. [;)]

Back
Topp