Jeg har tatt en test for å finne ut hvilket parti jeg bør velge, testen var for lokalsamfunnet. Ifølge testen bør jeg velge KRF, men jeg er så uenig med dem når det kommer til tidlig ultralyd. Det er en viktig sak for meg. Er det domt å velge et annet parti bare pga det, når familiepolitikken er så god?
Jeg ser at MDG har mye nyttig å komme med. Jeg bor i en Rød kommune. Vil det være lurt å stemme grønt? Har de en reell sjanse til å gjøre en forskjell? Jeg finner ikke ut hvor de står i forhold til tidlig ultralyd, men jeg ser at de er imot innskrenking av abortloven. Godt mulig de er litt motsatt av KRF når det kommer til svangerskap og rettigheter.
Hva er viktig for deg når du stemmer?
Jeg ser at MDG har mye nyttig å komme med. Jeg bor i en Rød kommune. Vil det være lurt å stemme grønt? Har de en reell sjanse til å gjøre en forskjell? Jeg finner ikke ut hvor de står i forhold til tidlig ultralyd, men jeg ser at de er imot innskrenking av abortloven. Godt mulig de er litt motsatt av KRF når det kommer til svangerskap og rettigheter.
Hva er viktig for deg når du stemmer?