Valget:)

Klesklypa

Gift med forumet
ka stemte du på?? om du stemte da:)

og vi er jo for snille med kverandre til at dette blir en krangle tråd:) kver si meinig!
 
stente ikke jeg.. opsss.. men hadde serr ikke peiling på hva jeg skulle stemme.. aner ikke hva di forskjellige partiene lover osv.. såå.. ja.. blæ blæ nå kan jeg ikke klage! neida. men pleier ikke klage heller jeg! :) trur jeg må bli litt mer voksen! hahaha.. kanskje jeg skjønner mer a det neste gang det er valg! :P

første gang jeg stemte.. det var vel stortingsvalg trur jeg.. da spurte jeg hu dama utenfor den valgbua - hvem får minst stemmer? - hahaha.. da svarte hu kystpartiet.. så susa stemte på de :P off.. jaja :P 
 
Jeg stemte blankt (selv om jeg vippet mellom å gjøre akkurat dèt eller å stemme H). Bedre enn å ikke gjøre det at all. Menneh, ja, susa, jeg forstår det godt. Det er vanskelig hvis man ikke har satt seg inn i det.
 
Jeg stemte Ap. Bor i Trondheim og her styrer Rita Ottervik så flott og fint atte :)
 
Sv! :)
 
Jeg stemte ja. 
 
Stemte Ap i kommunevalget fordi Sv ikke stilte liste denne gangen.  Stemte Rødt i fylkestingvalget.
 


Lenore1983 skrev:
Stemte Ap i kommunevalget fordi Sv ikke stilte liste denne gangen.  Stemte Rødt i fylkestingvalget.


I knew I liked you for a reason!
 
Back
Topp