Valget er tatt ..

AngelWishBaby

Glad i forumet
Da har vi bestemt oss .. d blir prøverør!Har hatt 2tripple pergokurer,kraftig eggløsning på den siste,men jeg gir opp mer kurer nå.Er nyttesløs når jeg ikke blir gravid på dem.Kjenner jeg er sliten etter og være på eggløsning jakt og graviditets symptomer.. [&:]

Men kjenner litt på den at jeg ikkje aner hva jeg skal si til de på Hausken ..?Har dere noen forslag?*flau*Skal jeg bare si jeg ønsker time der oppe,tenker siden det er privat .. jeg hater sånne tlf[&:]

ORIGINAL: snuppis!

Jeg vet ikke om det går å bestille time på nettet hos hausken. Har du sjekket på hjemmesiden deres?

jeg prøvde på det faktisk .. men fikk beskjed om og ringe!Skal nok få det til[:D]hvis ikke har jeg en riktig snill mann[:D]

Du ringer: 52721200 eller sender mail: post@ivfhausken.no

vi bestilte time selv.. var bare å ringe det.. så kom vi på samtale og begge ble sjekka å så tilbøy de oss ICSI og fortalte oss åssen behandlig jjeg skulle ha i forkant av medisiner og slikt..
veldig hyggelige folk.. stiller masse spørsmål å de gir dere det tilbude dere kan ta nytte av..

Lykke til[;)]

ORIGINAL: bling87

Du ringer: 52721200 eller sender mail: post@ivfhausken.no

vi bestilte time selv.. var bare å ringe det.. så kom vi på samtale og begge ble sjekka å så tilbøy de oss ICSI og fortalte oss åssen behandlig jjeg skulle ha i forkant av medisiner og slikt..
veldig hyggelige folk.. stiller masse spørsmål å de gir dere det tilbude dere kan ta nytte av..

Lykke til[;)]

Har blitt enig om at min kjære ringer i morgen,og at vi prøver og få time i slutten av august.Så skal vi bruke resten av våren,sommeren til og bare slappe av og nyte hverandre uten hormon behandlig![;)]
Jeg er sliten .. og kjenner savnet og sorgen av og ikke få det til blir verre og verre.[:o]Håper jeg klarer og senke skulderene litt nå og slappe av..
i morgen får vi dato;og da vet jeg når vi er i gang![:D]

Back
Topp