valg

Martine Elida

Blir kjent med forumet
etter mye ultralyser prøver osv. fant legen ut at lille baby har en hjerne skade som den kan leve med, men jeg kan ikke klare og leve med at mitt barn ikke er som alle andre. jeg er 21 år og kan ikke klare og ta vare på en 3åring og en baby med hjerne skade:/ så idag skal jeg opp til nemde for å få tillatelse til å fjerne det. er et utrolig hardt valg og ta! 
håper dere ikke dømmer for det valget. livet mitt kan ikke klare og tilpasse seg det. 
Tenker veldig mye på sønnen min hvor liten tid det kommer på å gå til han og åssen fremtiden kan bli :(
utrolig trist og forlate denne fantastiske november gjengen her <3 

Jeg skjønner godt det valget du tar og kan vel si at jeg hadde gjort det samme..

Hvis noen her dømmer, så fuck de! :)

Er så utrolig lei meg på dine veine 

Du må ta det valget som er rett for deg, uansett hva meninger andre har, så ikke bry deg... 
Jeg vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en sånn situasjon, så jeg kan ikke si noe... 
Ønsker deg bare lykke til og sender masse varme tanker... emoticon

Huff, for et grusomt valg å måtte ta. Forstår deg på alle mulige måter. Håper du kommer deg fint gjennom det, og ønsker deg masse masse lykke til videre!

utrolig trist. Det er du og bare du som kan ta en slik avgjørelse. Andre kan synse og mene akkurat hva de vil, men de er ikke deg. Ønsker deg lykke til videre. Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. Stor klem fra meg!

tuuusen takk <3 
har vært og tatt tabletten så ingen vei tilbake :'( 

tenker på deg , det er ditt valg og ingen andres ikke bry deg om andre mener noe negativt
du tenker på deg selv og din familie
stor klem

Så trist å høre, men har full forståelse for valget ditt. Sender deg noen varme tanker og håper du kommer deg gjennom dette på best mulig måte:-) Lykke til :-)

Veldig trist å høre, men støtter deg i ditt valg.
Masse klemmer og varme tanker sendes til deg og dine.

Huff så trist:-( dømmer deg så absolutt ikke!

Dette er et valg som hver enkelt må ta, og det er ingen av oss som kan si hva som er rett eller galt for deg ....

Jeg ønsker deg alt godt for fremtiden,

klem fra meg emoticon

Tenker på deg <3 Det valget du har tatt, kunne ingen andre tatt for deg.

sender deg en stor klem.. det må vere utrolig tøft å ta ett sånt valg og du må vere fantastisk sterk.. håper de rundt deg støtter deg og tar godt vare på deg!

sender deg en stor klem.. det må vere utrolig tøft å ta ett sånt valg og du må vere fantastisk sterk.. håper de rundt deg støtter deg og tar godt vare på deg!

Nå er det vel over, men vil sende deg en stor klem uansett<3 Å avslutte et svangerskap, uansett grunn, er kjempetøft for en kommende mamma. håper du har folk rundt deg som støtter deg og tar vare på deg.>

Så trist. Ingen kan dømme deg for det valget du tar.Sender deg mange varme tanker og klemmer. Håper du har noen som støtter deg :)

Back
Topp