Valg av vognpose..

Henriettefg

Andre møte med forumet
Ikke lett dette med valg av vognpose. SÅ mange å velge mellom at man blir helt ko-ko. Til nå står vel egentlig valget mellom VOKSI classic og VOKSI city. Erfaringer? Den ene bedre enn den andre? Evt andre alternativ som er bedre :-):-)

Har ingen personlig erfaring, men har lest en del. Jeg skal kjøpe Voksi City. :)

Ikke lett dette med valg av vognpose. SÅ mange å velge mellom at man blir helt ko-ko. Til nå står vel egentlig valget mellom VOKSI classic og VOKSI city. Erfaringer? Den ene bedre enn den andre? Evt andre alternativ som er bedre :):)
Easygrow nature eller uno:)

Har ingen personlig erfaring, men har lest en del. Jeg skal kjøpe Voksi City. :)
Har kjøpt voksi city fordi dama i butikken anbefaler den fremfor de andre.
Skulle i utgangspunktet kjøpe urban, men hun sa urban blir så lang med den ekstra delen at den nesten subber på bakken. Da ble valget enkelt. Så hadde city åpning foran og ikke på siden

Vi har en Voksi classic. Tenkte tidligere at de i barnehagen sikkert syntes den var veldig tungvint og gammeldags med alle snorene, men så fikk jeg høre fra flere av dem at de syntes den var mye bedre enn de nyere og mer fancy modellene i dun og med glidelås. Så da, så ;-) Men den første vinteren da vi brukte vognbag, brukte vi bare dyne og pledd, for classic-en ble for stor oppi der, den egner seg bedre når man går over til sittedel/sportsvogn.

Babybanden har tilbud på easygrow nature nå:) også på flere av easygrow sine modeller. Anbefales:) Hilsen hu som jobber i barnehage:P

Litt gira på Easygrow Grandma pga pris. Risarosa er jo fantastisk nydelig, men 3000,- er mye penger.

Vi har kjøpt Easygrow nature, mye pga den var på tilbud. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Easygrow Hood, siden den har ull i bunnen. Den vi endte opp med virker bra så langt hvertfall :)

Back
Topp