Valg av vogn!

Karosunni

Betatt av forumet
Hei!
Tre hjul eller fire hjul?
Alle har erfaring med vogner.. noen sier det er galskap å kjøpe vogn med tre hjul.. andre mener det er tungvint med 4.

Står må på valget om Baby jogger city elite. . En sportsvogn med tre hjul som kan brukes helt fra starten av.

Noen som har erfaring med denne?

RIKTIG GODT NYTTÅR

Erfaringsmessig fra bhg så var det ren lykke og legge dem som sov i trehjuls vogn! Det var så enkelt og snike den i mellom alle vognene. Og den velta aldri.
Jeg ser på vogn med som en trehjuling, men med doble dekk i front. Men virderer firehjul også.

Lykke til med valget og godt nyttår :)

Ikke erfaring med denne, men har hatt bugaboo med fire hjul og har nå tfk med tre hjul. Aldri opplevd vogna som ustø eller at den har veltet. Syns tre hjul er minst like bra som fire!

Vi har TFK Joggster III, og opplever den absolutt ikke som ustø. Veldig fornøyd med 3 hjul.

Jeg har emmaljunga mondial duo og baby jogger city elite.. Foretrekker den med fire hjul, føler den er mer stabil.. Spørs helt hvor mye du kommer til å bruke vognen, om du går mye på tur. Er det mest grusstier eller asfalt der du kommer til å gå... Eller kommer du til å vandre rundt på shoppingsentre og kafé besøk? :)

Jeg har kjøpt city elite og er kjempefornøyd:) Har hatt vogn med 4 hjul også, synes det er tungt å manøvrere. Blir gal av å svinge med en så stor og tung vogn.

Hørt mye bra om City Elite :) Men har hørt at man ikke kan ha stelleveska på håndtaket, for da blir den ustabil. Det er upraktisk hvis det er sant. Må se an hva du ønsker mest i en vogn, jeg synes ikke noen vogner har "alt". Antall hjul var ikke så viktig for min del. Da var det viktigere at det var gode og svingbare hjul. For meg var det også viktig å kunne snu sportsdelen mot meg og fra meg etter behov, at den får plass i bilen, og at den er lett å trille/styre. Endte opp med en Bugaboo Buffalo og er veeldig fornøyd. Jeg kunne godt tenkt meg håndbrems, men det har den dessverre ikke. Meeen den har mye annet som er viktigere for meg.

Det blir til syvende og sist en avveining du selv må ta ut fra deres ønsker og behov, men prøv deg fram i butikken og spør de ansatte om fordeler/ulemper med de forskjellige vognene. Det er også mange reviews på Youtube :)

Back
Topp