Valg av vogn: Simo eller Emmaljunga?

Emmaljunga :) Ville aldri ha bytta! :p

Jeg har samme dilemmaet. Har hørt at emmaljunga vognene er stivere enn simo. Min søster har simo vogn til mine tantebarn og den er kjempegod å trille med + god plass :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har emmaljunga og er kjempefornøyd :-) Kjem mykje an på smak og behag trur eg. Vi endte på emmaljunga fordi vi syntes den var finere, hadde litt meir småting vi likte og var bittelitt lettere :-)

Jeg hadde Simo til mine to første, meeen det er år og dag siden...17 år... Jeg skal ikke ga Simo nå, jeg har lyst på Emmaljunga duo, har vært å sett på de i butikk og fått god hjelp . Kanskje du bør gjøre det? Får en annen opplevelse av vogna når du ser den "live", se både på Emmaljunga og Simo!!! Jeg syns personlig at Simovognene ikke er fine!! Kjedelige farger og lite forandring!! Når jeg hadde Simovogn var jeg veldig fornøyd, god plass, god å trille!! Men hadde aldri brukt den nå!!! Emmaljunga har forandret seg mye siden jeg fikk første gang for 17 år siden, for da var Emmaljunga ikke akutuelt, da var det kun Simo som gjaldt!!
Lykke til i mylderet!! Men gå i butikk å se på vognene før du bestemmer deg!!!

har ei venninne som mente at emmaljungaen var lettere å manøvrere. Hun hadde simo. Jeg syntes ikke dem var fine så ville ikke ha simo :P

Jeg har hatt både simo kombi og Emmaljunga city cross. Må si at som babyvogn liker jeg simo best og som sportsvogn liker jeg Emmaljunga best :) men vi er jo alle forskjellige så jeg vil anbefale deg å titte på begge vognene i butikk, prøvekjøre og forhøre deg med selger om hvilken som passer best til dine behov :)

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

Jeg har simo kombi og simo duo fra før.. men denne gangen har jeg veeeldig lyst på emmaljunga.. men sambo er ikke enig i at vi trenger ny vogn når vi har vogn fra før, og han mener simo er finere.. så håper jeg får overbevisst han ;)

Back
Topp