Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå ser det ut som om mannen klarer å få til en rimelig reise for oss all til høsten igjen.
Men jeg lurer jo da på hvilken vogn som er anbefalt å ha med seg når en reiser til syden.
Lille vil da være 2-3 mnd gammel.
Jeg drar ikke med meg den gamle blytunge Simo kombivogna hvertfall
Har fått vite at søstera til min mann ville kanskje spandere på oss en vogn, så hvorfor ikke
Har dere noen tips?
Blir gal av å leite i den store jungelen av vogner å velge...
Babyjogger uten tvil! Lett, liten og kan legges helt ned, kalesjen kan dras veldig langt frem så du ikke får sol inn pluss den kan legges sammen med en hånd og blir da liten og nett!! Verdt en kikk hvertfall!!
Har babyjogger mini etter nr to og kommer bare til å bruke denne denne gangen. Kjøper bare bag som jeg kan klikke på for de første mnd. Denne kan du også feste bilstolen på
Vi kjøpte en Carena Easy til å ha med i fjor sommer. Lille var da 7 mnd så hun var jo litt eldste da. Veldig fornøyd med den vognen. God plass i den, koppholder og korg under til oppbevaring av håndklær og det som trengs. V kjøpte ekstra uv-skygge til å ha i tillegg til kalesjen. Ryggen kan legges nesten helt ned og jeg tror nok det er plass til en softbag i vognen om du vil ha det.
For en prisforskjell på de to vognene
Jeg får ta meg en tur på Barnas Hus å se på de og evt se om det er mulig å få plass til en softbag i Carena Easy eller Carena Lieback Lux.
Tusen takk for tips jenter
Vi hadde carena easy i syden for et par år siden som vi kjøpte brukt for 500 på finn, så da var det jo ikke så farlig om den skulle gå i stykker på turen hun var da ca 4,5mnd, og vi var kjempefornøyd med den i syden, bare husk å ha ullfell i.. Vi endte opp med å bare ha tynn ull på prinsessa, for hun fikk varmeutslett at alt annet, hadde heldigvis med meg noen sett som vi bare vasket for hånd.
Vi var i Tyrkia da storebror var 5 mnd å vi kjøpte BabyJogger som vi hadde med oss Den var kjempe flott!Solskjermen dekket hele vogna hodt å ryggen kunne legges helt ned
Mange fine tips her.
Ser jo helt klart at Carena er et veldig rimelig alternativ siden dette bare skal være en ekstravogn til bruk ved sydenreiser og evt ha den i backup i bilen som en lett trille hvis vi plutselig skulle trenge det.
Men Alternativene er jo sikkert knall gode å bruke.
Men de blir mere som en vogn vi hadde brukt hele tiden da.
Nei i dag må vi bare ut å prøvekjøre noen vogner ser jeg
Tusen takk jenter for mange gode tips
Ja, jeg solgte jo den store vognen og kjøpte babyjobber, så den blir brukt som sportsvogn. Derfor jeg også veldger å kjøpe Bag til den denne gangen, for det blir den eneste vognen vi kommer til å ha
Vi kjøpte også carena til formål sydentur. Til det synes jeg den var perfekt
Men har jo endt opp med å bruke den en del ellers, og synes den kan være litt tungvint... Feks at med barn i vognen, må du ha begge hendene på vogna hele tiden, så den ikke skjener til en av sidene. Vært litt misfornøyd med hjulene og til tider. Men prøver du uten barn i vognen, legger du ikke merke til dette.
Men ellers en flott billig trille som helt klart gjør nytten