Valg av vårpose - Voksi Sky Light vs Easygrow Lite eller Light+?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Må kjøpe en vårposet til gutten som blir 2 år i august siden han bare er en utesover etter han fylte året! Er så usikker. Erfaringer med disse? Vil ha en med forlenger som varer.

Han er varm av seg så må ikke være så veldig varm pose på varme vårdager.
 
Jeg har easygrow light og veldig fornøyd med den. Akkurat passe varm og vokser med barnet. Skulle jeg ha kjøpt en ny nå ville jeg nok ha gått for light+ Da den er vanntett og vindtett :)
 
Vi hadde easygrow lite og likte den ikke i det hele tatt. Så vi solgte den og kjøpte minene vognpose i stedet. Likte den mye bedre og har veldig fornøyde :) den har ikke forlenger men den holdt helt fint ut vognperioden. Så den kommer vi til å bruke igjen til lillesøster. Også veldig kjekt at man kan ta av toppen det bare er underlag liksom :) (man kan også åpne fotenden).

Også er den jo veldig fin da ❤️ Og myk og god
 
Jeg hadde valgt easygrow sin pose enten lite eller lite +. Jeg hadde lite til førstemann og den har jeg forsatt. Jeg liker bedre generelt easygrow sine produkter.
 
Fornøyd med Easygrow Lite [emoji4]
 
Vi hadde easygrow lite og likte den ikke i det hele tatt. Så vi solgte den og kjøpte minene vognpose i stedet. Likte den mye bedre og har veldig fornøyde :) den har ikke forlenger men den holdt helt fint ut vognperioden. Så den kommer vi til å bruke igjen til lillesøster. Også veldig kjekt at man kan ta av toppen det bare er underlag liksom :) (man kan også åpne fotenden).

Også er den jo veldig fin da ❤️ Og myk og god
Minen? Hva slags type er det? :)
 
Jeg har easygrow light og veldig fornøyd med den. Akkurat passe varm og vokser med barnet. Skulle jeg ha kjøpt en ny nå ville jeg nok ha gått for light+ Da den er vanntett og vindtett :)
Den krøller seg ikke i ryggen da?
 
Nå er jeg litt usikker på hva du mener med om den krøller seg i ryggen. Posen ligger flatt mot underlaget (har brukt den både i bag og sportsdel) og krøller seg sånn sett ikke.
Nei, tenker mest på om det blir sånne skrukker i ryggen :p Vanskelig å forklare :p Tenker hvis posen er tynn så ligger den sikkert ikke så godt som vinterposer.
 
Nei, tenker mest på om det blir sånne skrukker i ryggen :p Vanskelig å forklare :p Tenker hvis posen er tynn så ligger den sikkert ikke så godt som vinterposer.

Min erfaring er at det ikke er noe forskjell på posene når det kommer til skrukker. Har aldri hatt noe problem med deg og begge mine har trivdes godt med den :)
 
Back
Topp