Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vurdert disse i noen uker nå og tror det blir classic herSiste gang jeg var innom og prøvekjørte
fikk jeg beskjed om at de har hatt en del problemer med deluxe hjulene (de store). Hun presiserte ikke hva det var, men anbefalte classic.
Jeg har vurdert disse i noen uker nå og tror det blir classic herSiste gang jeg var innom og prøvekjørte
fikk jeg beskjed om at de har hatt en del problemer med deluxe hjulene (de store). Hun presiserte ikke hva det var, men anbefalte classic.

Ahh! Jeg heller også mot classic, synes den er finest! Men hadde vært greit å vite hva som faktisk var forskjellen på de to.. Hvilket underlag de egner seg best på osv...![]()
Her skal den brukes på grus, mark, snø (slaps helst på Vestlandet), litt asfalt og svært lite kjøpesenter. Fikk derfor beskjed om at classic var best egnet med tanke på hjulene
![]()
Her skal den brukes på grus, mark, snø (slaps helst på Vestlandet), litt asfalt og svært lite kjøpesenter. Fikk derfor beskjed om at classic var best egnet med tanke på hjulene
![]()
Jeg satte meg ned å kikket litt på hjulene på siden til Emmaljunga og de skriver ikke noe om dem - så har sikkert overlatt alt slik til forhandler.
Men, ut i fra det lille jeg vet om dekk fra vognen jeg har og fra sykler tidligere så tipper jeg at classic sine hjul er mykere å kjøre på. Selvfølgelig kan du pumpe dem skikkelig fulle og få en vogn som er lettere å kjøre og som er litt mer spretten om du vil men jeg fant ut etterhvert at det var best med en mellomting der. Når jeg pumper de opp så bruker jeg å ikke ha i mer enn at jeg kan klare å klemme det lett ned. Da får man fin gyng på vogna når man vil gynge og det triller godt.
Ser for meg at deluxe er hardere.
Vognen vår har vært med på alt - trillet sinnsykt mye på asfalt, masse grus, en del i parker med brede stier og på gress. Senter funker også fint - det som funker på asfalt funker også fint på senterOgså til slutt - MEN på snø er den fantasisk og på glatta triller den fint på isen - sørg for å ha piggsko på så er trilleturer på glatta supert også
Hadde en periode i vinter en Emmaljunga Scooter og den var rett og slett talentløs på snøføre! Vurderte faktisk å bare etterlate vogna og bære ungen hjem da vi var på tur en gangHeldigvis er den vogna solgt og ikke vårt problem mere...
Det har du rett i, om man sammenligner bildene på nettsiden så tipper jeg den er ca 5 cm høyereDa blir det nok classic! synes også vognen virker veldig stor med deluxe understellet.. svinghjul blir det iallefall ikke, da jeg ser for meg at det blir tungvindt på grus og forskjellige underlag.![]()