Valg av sykehus

J88G86

Forelsket i forumet
Vet dere når det er vanlig å søke om fødested? Hva bør man legge vekt på og vurdere når man skal velge?
Det er så fint å ha mange mødre her inne som har vært igjennom dette før. Jeg har jo ikke peiling på noe :) Hehe

Det er vel innen uke 18. Hvertfall på Tønsberg. :) skjema skal finnes på nettsiden, visst ikke så hjelper jordmor deg :)

Ja, legen nevnte at vi gjør det ved neste legetime i uke 12. Må bestemme oss for hvilke 3 sykehus vi skal sette opp på listen innen da.
Sikkert mye info å sette seg inn i. Får Google litt og se hva som står på hjemmesidene til de ulike sykehusene.

Jeg tror det fort kan være land køer ved Oslo- sykehusene. Spesielt i tiden vi har termin. Så sikkert lurt å søke tidlig :) men jeg har ikke erfaring med det selv, da jeg får plass her jeg bor uansett..

Ingen erfaring med slikt. Vi har ikke noe valg, men jeg tipper lege eller helsesøster bistår med slikt når det nærmer seg for dere som har behov?

Kan man velge sykehus? Skrives inn?
Hmm.. sist fikk jeg nr til føden av jordmor og ringte opp der når jeg trodde det var noe på gang. Ble aldri skrevet inn på forhånd.
Er forsåvidt bare Kalnes som er alternativet her, så blir vel fort det.

Back
Topp