Valg av reiseseng

Makora

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Juliknøttene 2022
Hei!

Skal kjøpe vår første reiseseng. Vi har tidligere lånt reiseseng noen steder, da alltid av den billige, "standard" typen, liknende denne:

https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/reisesenger/beemoo-reiseseng-svart

Da har det aldri vært kjøpt madrass i tillegg, bare den harde bunnen i senga. Det kan jo ikke være behagelig? Til slike senger bør man vel kjøpe madrass utenom?

Jeg drømmer om Babybjørn Light som det sies er myk og god. Men denne koster jo også litt.. Har derimot funnet Carena Grynna som ser helt lik ut. I følge beskrivelsen er madrassen i denne like tykk som i Babybjørn, og som de man kjøper i tillegg til den førstnevnte senga:

https://lekmer.no/barnevarelse/barn...er/carena-grynna-reiseseng-inkl-madrass-svart

Men jeg kan ikke finne noen test eller erfaringer med Carena Grynna. Er det noen som har den? Er det en god seng?

Kan ikke svare ang carena grynna desverre men vi har babybjørn å den er verdt sin vekt i gull altså. Beste baby investeringen vi har gjort noensinne er vi enige om Hehe :-) anbefales sterkt

Lille her har sovet i to uker i sommer i den du linket til øverst. Sov heelt fint :)

har invistert i babybjørn sin, håper den lever opp til ryktet sitt for jeg er DRITT lei dårlige reisesenger etter nr 1 xD gud bedre,hadde sikkert 5 senger for alle var dritt å holdt ikke mål

Har en carena og kjøpte madrass i tillegg. Har fungert supert, det :) Minuset er at den veier en halv elefant når den er lagt sammen.

Kjøpte en billig beemoo, har aldri brukt den...står bare i boden, er reserve seng i tilfelle det kommer baby/barn gjester på besøk.

Vi hadde babybjørn, den er helt toppers! Angrer litt på at den ble solgt. Vi har lånt reiseseng med hard bunn før vi kjøpte selv om da måtte vi ha ekstra madrass ble bare styr

Vi har en littlelife reiseseng som bygger på teltprinsippet og er veldig fornøyd. Tar liten plass og madrassen er ikke så værst å sove på heller. Har sovet på den selv så kan si det med sikkerhet [emoji23]

Back
Topp