Valg av julekjole

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Valg av julekjole til jenta mi på 3,5 år er virkelig ikke enkelt. Men det er egentlig fargen som er vanskelig å velge. Liker jo egentlig rødt til jul, men så blir den kun brukt på julaften det året så er den kanskje for liten året etter.

Hvilken julekjole skal barna deres ha på julaften? Hvilken farge? Og hvor er den kjøpt?
 
Eldste datter har fått en rød julekjole fra kapp ahl, hun valgte den selv.
Yngste datter skal ha den røde julekjolen søstra hadde for 4-5 år siden

Ja, eldste datter har fått ny kjole til jul hvert år, så lenge jeg bestemte var de røde, så har hun hatt et par år med mørk blå og svart, før hun i år er tilbake på rød.

Men vi bruker røde kjoler resten av året også da, så den brukes ikke bare en gang
 
Jeg har strikket til henne. Rød kjole med hvitt mønster, og hvit kragebody under. Hun er bare 4 måneder, så hun har ikke stemmerett enda :D
 
Her blir det antagelig kjøpt på HM, den er rosa. Har kjøpt en julerød en fra ebay, om den rekker å komme blir det den.

Skulle lagt inn bilde, men selv screenshot av bildet gir feilmelding om at filen er for stor *sigh*.
 
Eldste skal ha en mørkegrønn med tyllskjørt å paletter på overdelen. Yngste skal ha en rød med tyllskjørt å glitterstjerner på overdelen :)

De er kjøpt på asda å matalan her i england :)
 
Jeg synes ikke det må være rød:)

Nå er jenta mi bare 3 mnd men vi har kjøpt
En mørk blå kjole til henne, så blir det en dyp burgunderrød strømpebukse til:)
 
2 år, kjole fra Name it, blå, helt enkel a formet, kjøpte til bursdagen hennes, bruker aldri kjoler så gidder ikke kjøpe en til vær anledning. Så blir samme kjole bursdag, jul og nyttår :p
 
Kjøpte en rød velur-kjole fra Cubus, i en litt stor størrelse så den passer nok neste jul også.

Uansett har vi ei jente til som kan arve :)
 
Back
Topp