Valg av jentenavn!

Godzilla

Elsker forumet
Hei!
Vi har ikke bestemt oss ennå, men "tygger" på to jentenavn....
Sofie og Tomine...

Begge er glade i Sofie, selv om katta til min søster het det før. Tomine er et navn som ikke så mange heter....Hva synes dere?

Har dere noen andre jentenavn som vi kan "tygge" på?

Huff, det er vanskelig. Har tenkt litt på Bertine også, det synes jeg er søtt. Har sett at mange bruker Tomine som andrenavn, feks Leah Tomine.

Jeg liker egentlig ingen av de..Men sofie er litt søtt

Det ser ut til at det kanskje blir Sofie, men vi trenger ikke å bestemme oss riktig ennå, har 4 måneder igjen.....

Synes begge navnene er veldig fine jeg.Heter ikke dattera til Morten Harket Tomine? Nydelig

Tomine[:)]

Huff, det gjør det i grunn ikke lettere dette her...Jeg klarer ikke å velge mellom Tomine, Sofie eller Bertine....Men siden jeg synes at alle er like fine, så må jeg jo bare velge ett.......

ORIGINAL: Krokodillemor

Jeg foretrekker Tomine.

Sofie er fint. [:)]

hvis vi fikk jente skulle hun hete Tomine[:D] og et navn til.. faktisk tenkte jeg på Sofie Tomine.. synes begge navnene er nydelige...

...når du snakker om katter, så hadde mannen min en katt som hette Tomine da han var liten[:D]

Dobbeltnavn, nei takk, vi har 2 etternavn og synes det passer best med bare ett navn, og så synes vi det er finest med bare ett navn....Akkurat nå er jeg inne i en Tomine periode......

Dere kan jo vente og se hva som passer når hun kommer ut [:D] Har hørt om mange som må ombestemme seg ang navn fordi det de har tenkt på ikke passer på ungen i det hele tatt.

TOMINE..[:)][:)][:)]

Tomine... jekk i klassen med ei som hette d... kjempe fint!

Sofie[:D]

Takk for alle som har skrevet sin mening[:)], jeg har igrunn ikke blitt så veldig mye klokere...men her i går så sa min mann; "det må bare blir Tomine"....ja men, det var jo ikke favorittnavnet ditt sa jeg....."jeg har blitt så vant med det nå og jeg synes det er veldig fint" sa min søte mann.....Åhh....herlig, så nå tror jeg det blir Tomine...blir koselig å kalle babyen i magen med et navn....

Ja, guttenavn ja...Nå har jeg vært på ul 2x og skal en 3.gang i midten av mai...Jm har sjekket kjønnet 8 ganger på de to ul jeg har vært på,  og hver gang har hun vist oss en liten prikk som skal være klitoris.....så hvis det kommer ut en gutt så skal jeg saksøke henne!!! Men har noen guttenavn "i tilfelle"....Albert, Kasper, Emil.

I de fleste tilfeller så har jm rett når det gjelder kjønn...så vi får bare stole på henne....

Back
Topp