Valg av Ikea kjøkken. oppdatert

Miss Bloomwood

Glad i forumet
Jeg vet ikke helt hvilken av de vi skal gå for.

Jeg har lyst på både Abstrakt Rød :

Abstrakt Hvit :

Og Lidingø offwhite :

Det er lov å tenke høyt...

---------------------------------------------------------------------

Vi har kjøpt oss et hus som er bygd i 1980. Vi skal pusse opp igjen hele huset. Nye panelplater på veggene, nytt golv og alt.
Veggene blir lyse, men noen av veggene får fototapet.
Kan vel ikke si det blir så fryktelig moderne i resten av huset, men vi har lyst på noe som ikke alle andre har.

Vi har den nederste nå, men skal flytte i ny leilighet. Da blir det abstrakt hvit for det passer bedre der [:)]

rødt er stilig 'a! [:)]

Jeg ville kombinert rødt feks skapene nede og hvitt på overskapene!

Btw, jeg har IKEA kjøkken og kjøpte nesten alt av hvitevarer der, inkl oppvaskmaskin, og vil bare gi deg et tips: ikke kjøp oppvaskmaskin der, den er dårlig i innredning og den bråker noe inni granskauen!!!

jeg ville ha gått for et hvitt kjøkken... lidingø tror jeg... kommer litt an på hvordan kjøkkenet er osv...

ellers vil jeg tipse om kjøkken www.kvandal.no der får du ALT slik du ønsker det, geniale folk[:D]

Jeg drømmer om lidingø[:D][:D] Men nå bor vi i hus fra 1914, så noe høyglans hadde nok ikke passet her uansett.. men dersom dere har moderne hus/leilighet err jo det knalltøft!!

vi har lidingø, flytta inn i fjor. hadde tatt glatt hvit om jeg skulle ha bytta nå, men det er vel litt voldsomt å bytte kjøkken 3 år på rad[8D][:D]

Vi har lidingø nå og kommer til å gå for det i huset vi bygger. Jeg synes det er kjempe fint, og safe

Back
Topp