Valg av forlover(e) - Hva er din historie?

Meten

Betatt av forumet
Hvem har dere valgt til å være forlover?

Hvorfor valgte dere som dere valgte?

Jeg ville ha en fra familien. For de vil alltid være der uansett hvordan et vennskap går. De kjenner deg godt, og kan ha en sentral rolle i bryllupet. Er så heldig at søskenbarnet mitt er gift med ei fantastisk kjekk jente. Har spurt henne og hun sa ja til oppdraget =) Min andre forlover er min bestevenninne gjennom 12 år. Hun har vært det for meg i tynt og tykt. Så hun kjenner meg godt på hva jeg liker og står for og i det hele tatt.
Vet at disse to kan være med på å gjøre dagen min/vår perfekt =)

Så kjekt [:D] Godt å ha noen en kan stole på og som kan stille deg i et godt lys både i utdrikkingslag, taler og på selve bryllupsdagen! 

Vi har valgt bestevennene våre. enkelt og greit.
Jeg ville ha søskenbarnet mitt, men hun er ikke gammel nok [:'(]

Typisk da Niva, at hun ikke er gammel nok!
Men du får gi henne en spesiell oppgave da kanskje?

ORIGINAL: Meten

Typisk da Niva, at hun ikke er gammel nok!
Men du får gi henne en spesiell oppgave da kanskje?

Hun skal få være brudepike da :) Den eldste av de. hehe.
Niesen min på 12 (hun blir 12 det året)skal være ringbærer

Da har hun jo fått en viktig oppgave [:)] Viser jo bare at du setter pris på henne. Er jo ikke hvem som helst som kan være brudepike ;))

Har selv valgt datter og sønn av foroverne mine til brudepike og brudesvenn :))

jeg skal ha alle tre tantebarna mine (er fadder til han ene) og så lurer jeg på å få med yngstesønnen til forlovern til sambo, somda sambo er fadder på. + søskenbarnet mitt

kusina mi skal være forloveren min!
jeg er enebarn og hun har på en måte alltid vært søstra mi.. vi er like gamle, har mange av de samme vennene og har alltid været mye sammen!

Jeg skal ha kusina mi, hun er 12 år eldre enn meg og jeg føler hun er søster'n jeg aldri fikk.

Vi ligner veldig på hverandre både med utseende, interesser og tankegang. Hun er den eneste jeg kan tenke meg å ha som min forlover.
Aner ikke hvem jeg skulle spurt hvis jeg ikke hadde hatt henne.

Siden jeg ikke lenger har noen bestevenninne (vi lovet hverandre  å være hverandres forlovere, jeg var hennes, men hun har etter det sviktet meg...) så skal jeg ha mine 2 søstre som alltid er der for meg!! Familien er det viktigste for meg, og det er også familien som skal være til stede i bryllupet (vi skal reise vekk og ikke ha så mange gjester)

Back
Topp