Valg av fødested, og egenandeler?

littlstar

Blir kjent med forumet
Noen her som har født i trondheim eller bodø? Jeg bor midt imellom ca.. Vil helst til trondheim men usikker på om det lar seg gjøre siden jeg bor i nordland.. (Kontrollene mine skal være i trondheim de føste gangene vet jeg..) Og hvor mye i egenandeler det vil bli evetuelt, noen som vet noe om det?
Vil gjerne på stort sykehus pga rissiskofødsel..

Jeg skal føde i Bodø, men fødte ikke her sist.

Jordmor sa jeg måtte føle på selv hva som føltes greit.. Men det er rissiko både for meg og barnet grunnet en blodsykdom som gjør at jeg må ha blodfortynnende og blør myyye hvis det først starter.. Og økt rissiko for blodpropp/morkakeløsning..
Forrige gang hadde jeg morkake løsning i uke 27, barnet døde og jeg hadde blodprosent på 5% da jeg ble hasteoperert etter fødsel.. Så jeg tenker, selføøølgeli størst muli sykehus..
Sorry hvis det var for mye info...

Jeg skal føde i Bodø, men fødte ikke her sist.
Okei :) har hørt at bodø har en helt super barneavdeling! Så er litt usikker på hva jeg skal velge siden jeg er midt mellom.. Er vel egentli sandesjøen som jeg hører til, men det tror jeg ikke blir siden detter er rissikosvangerskap..

Jordmor sa jeg måtte føle på selv hva som føltes greit.. Men det er rissiko både for meg og barnet grunnet en blodsykdom som gjør at jeg må ha blodfortynnende og blør myyye hvis det først starter.. Og økt rissiko for blodpropp/morkakeløsning..
Forrige gang hadde jeg morkake løsning i uke 27, barnet døde og jeg hadde blodprosent på 5% da jeg ble hasteoperert etter fødsel.. Så jeg tenker, selføøølgeli størst muli sykehus..
Sorry hvis det var for mye info...
Uff, skjønner at du er engstelig! Håper alt går bra denne gangen!!!

Jeg har født i Trondheim, og synes de er ganske flinke der. Følte meg trygg. Har ikke andre erfaringer enn det.

Trist å høre om tidligere svangerskap, krysser fingrene for at dette går bedre!

Back
Topp