Valentinsgave til mannen?

Nei, vi markerer ikke valentines :)

Vi pleier å spise en bedre middag og så baker jeg kanskje favorittkaka hans. Jeg pleier å få blomster. :)
I år blir det nok litt "amputert", i og med at jeg er fødeklar.

Ja, jeg pleier å kjøpe en god øl, et kort og kanskje litt godis til han, men i år er vi superblakke, så det blir "gavekort" på massasje. ;)

Tja.. Hender jeg ordner et kort og at vi går ut å spiser. I år skal vi til svigermor, morsdag faller jo på samme dag:)

Har kjøpt hansker fordi han har stjålet og utvidet mine!! :p også får han et kort med litt go'ord og Lovehearts godteri :) tenkte også å overraske med bær trukket i sjokolade til han kommer hjem fra jobb! Elsker å varte opp romantikken i forholdet jeg da... ;) om ikke lenge blir det ikke tid for slikt, så må benytte muligheten :)

Litt opp og ned hva jeg gjør. Har ønska meg en ny vase i år så må vel kjøpe noe til han og. Tenker det blir <3 sjokolade og øl :) Blir nok gitt på lørdag :)

Vi skal feire dagen med bhg-bursdagsfeiring for vår 6-åring ;)
Så regner med at vi drar ut å spiser noe etter at bhg er ryddet og ordnet etter feiringen.
Regner med jeg får en liten gave på senga på morgenen, men ellers er det ikke mye feiring av verken morsdag eller valentines.

Var og handla meg noe verktøy på mandag. Så kjøpte eg ett sett med dyrt verktøy. Og for og "forsvare" at eg brukte så mye penger på verktøy så blei det settet hans gave :p han blei glad og eg får uansett låne det :p hehe :p men til vanlig kjøper eg ikkje så dyrt. Men sysnt det er kjekt med ein liten oppmerksomhet begge veier :) håper vi får mulighet til og spise ein gong middag eller noe etter barna sovner :) han har jobbe helg så blir lite kos på dagen..

Tja ja :) ikke nødvendigvis gave men passer på å gjøre noe spesielt :)

Vi skal straks i gang med prøverør, så bestemt oss for at det får holde rikelig som både valentinsgave og bryllupsdagsgave til hverandre :)

Back
Topp