Valentinsdagen day

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Feirer dere Valentines day? Vi gjør ikke det, og i år er svigers på besøk.
Tenkte allikevel å kjøpe et kort og litt sjokolade til sambo (har også tenkt å legge litt hjertesjokolade på putene til svigers).
Litt lyst til å sende kort til to av bestevenninne mine og fortelle de hvor mye jeg savner de, men får se.

Helt i mot valentinsdagen.
Vi har aldri feiret, verken med gave eller kort og kommer aldri til å feire.

syntes valentine generellt er unødvendig og amerikansk, men en fin dag å gi litt ekstra oppmerksomhet på. skal overaske med et hotellrom på royal christiania, og innspilling av underholdningsavdelingen (som er gratis). Er ikke så kjent i Oslos resturant verden, så er det noen som har noen intime og koselige resturant tips som ikke koster skjorta?

Jeg liker valentinsdagen jeg, men kjæresten hater den. Han synes det er helt idiotisk. Ifjor kjøpte jeg sjokolade til oss likevel, for han sier ikke nei til sjokolade:)
I år er han på hyttetur da, så dagen tilbringes i ensomhet. Tror jeg skal trøste med meg sjokolade:)

Njæ, om vi feirer vil jeg ikke si, men jeg bruker dagen som en unnskyldning til at vi kan spise en litt bedre middag sammen :) Etter at Oliver kom vil jeg heller at de gjør noe ut av morsdagen, og de to dagene faller jo omtrent samtidig..

Jeg skulle gjerne sett at vi gjorde noe utav den dagen :) men mannen mener at det er en idiotisk amerikansk tradisjon, så han nekter... Jeg har bursdag ett par dager før, så får bare beskjed om at gaven er til begge dagene så jeg ikke kan klage ;)

Både han og meg synes det er deilig å slippe sånt. For meg er det fremdeles noe nytt, ikke en tradisjon. Føler selv det handler mye om at butikkene skal tjene penger. Jeg setter veldig pris på det vi gjør hver dag for hverandre, så trenger ikke gave den ene dagen.

Vi har bryllupsdag og vi ble sammen på den datoen, så ja, den blir markert. Men da mest pga. at det er bryllupsdag:)

Vi feirer den ikke. Mannen her i huset er av den enkle sorten og tenker overhodet ikke over slike dager.
Men siden den 14. faller på en fredag iår tenker jeg å kjøpe inn hjertesjokolade fra meg til meg ;)

syntes valentine generellt er unødvendig og amerikansk, men en fin dag å gi litt ekstra oppmerksomhet på. skal overaske med et hotellrom på royal christiania, og innspilling av underholdningsavdelingen (som er gratis). Er ikke så kjent i Oslos resturant verden, så er det noen som har noen intime og koselige resturant tips som ikke koster skjorta?

http://www.cafesara.no/

Her har vi vert mye.. brun, mørk a la engelsk pøb cafe/restaurant med bredt utvalg i mat og helt ok priser. Har også lenge matservering dersom dere ønsker å spise etter showet ;)

Aldri feiret Valentines. Er generelt imot en dag hvor man liksom skal være ekstra romantisk. Setter stor pris på hverdagsromantikk i stedet. I tillegg er dette datoen hvor min kjære mormor og store forbilde døde for 20 år siden. Så har aldri vært en hyggelig dato å feire. Men hver sin smak, så skjønner hvis andre ønsker å feire Valentines.

Njæ, om vi feirer vil jeg ikke si, men jeg bruker dagen som en unnskyldning til at vi kan spise en litt bedre middag sammen :) Etter at Oliver kom vil jeg heller at de gjør noe ut av morsdagen, og de to dagene faller jo omtrent samtidig..

Helt enig her;-)

Nei, den forbigår i stillhet ;) jeg syns det er koseligere om han overrasker meg med noe romantisk på en helt "vanlig" dag. Ikke at det skjer så ofte :p

Ingen feiring eller noen krav eller forventninger om at noe som helst skal gjøres, men det blir fort til at det dukker opp en blomst eller noe hjertete fra den ene til den andre likevel.. Det skal sies at dette også skjer andre ganger i løpet av året, så det er ikke 'den ene gangen i året'. Denne gangen dreier det seg også antageligvis om vår siste barnefrie fredag sammen... :-)

Skal gubben ha b&b day, så bør han jaggu finne på noe! :p
Nei, her blir det nok ikke feiring av noe annet enn at det er min siste arbeidsdag i år. :)

Skal gubben ha b&b day, så bør han jaggu finne på noe! :p
Nei, her blir det nok ikke feiring av noe annet enn at det er min siste arbeidsdag i år. :)
Haha, det sa jeg til mannen min i fjord også! Hvis han ville feire B&B 14.mars, må han jammen gjøre 14.feb spesiell :D

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp