Valentinesgave til mannen? tips?

Soffi23

Elsker forumet
Heihei! (Kan hende dette blir litt langt)

Først vil jeg starte med å si at jeg aldri før har kjøpt valentinesgave til mannen, vi har vært sammen i 6 år snart.
I januar fikk vi vårt første barn, ingen av oss har barn fra før. Jeg synes han har virkelig imponert og jeg setter så utrolig stor pris på han. Nå er han på jobb offshore og savner sønnen vår veldig (5uker borte), og jeg så han gråte for første gang den dagen han måtte dra.

Har lyst til å gi han en ekstra oppmerksomhet fra meg og sønnen vår, og tenkte kanskje at en slags valentinesgave hadde vært noe?

Har dere noen tips til hva det kan være? Jeg har ikke største budsjettet, så jeg tenker kanskje noe mer symbolsk..? Maks 1000kr i så fall..

Kan legge til at jeg fikk ny tlf med han i morsdagsgave, så selv om jeg ikke kan toppe den gaven i økonomisk verdi så vil jeg gjerne gi han noe som betyr mye for han.

Håper noen vil ta seg tid til å lese og komme med tips!

Hva med verdens beste pappa krus med et koselig kort og god mat hjemme:)

Tenkte også noe med bilder av dere som han kan ha med seg når han reiser offshore. Kopp med bilde av babyen, et innrammet bilde, fotobok som nevnt over..

Jeg sleit også med å finne på noe til min xmann.. men så fødte jeg ett barn på valentinsdagen til han ett år, så da fikk det holde syntes jeg.. ;)

Mannen min fikk kortholder med bilde av guttene på et år. Det ble veldig godt mottatt. Er fremdeles i bruk nå flere år senere (riktig nok i ny utgave med tredjemann også på).

Hva med å lage en litt ekstra god middag og ha en litt romantisk aften :) + evnt noen biler av gutten som han kan ta med på tur:-) synes det med bilder var en fin ide:-)

Henger meg på det med bilder. Du kan jo fremkalle minibilder og ha i et minialbum så han lett kan ha det med på reise? :)

Back
Topp