valentinesdagen!

lene80

Forelsket i forumet
hei.

gir dere noe til kjærestene deres på valentinesdagen? eller syns dere det bare er tull?

Har sansen for den dagen jah!! Jeg gir ham en gave, og gjerne et veldig personlig kort. Og så lage jeg til en skikkelig romantisk aften[;)]

jeg bruker oxo å gi gave å et personlig kort[:)]
syns det er bare koslig jeg[:D]
samboeren min hadde i fjor planlagt noe skikkelig koslig..han skulle låne ei hytte laaangt fra sivilisasjonen,åsså skulle en kokk komme å lage mat til oss..men dette ble dessverre ikke noe av allikavel da[:(]

hmmm har pleid bruke den dagen på hverandre... eller nå er jo jeg alene men i år venter jeg verdens beste valentines day pressang[:D] for da har jeg termin[:D]

så gøyt om bebin din kommer på valentinesday da[:D]

Me har alldri gjort noko ut av valentindagen..Me vart saman ei veke før den, så koser oss heller litt ekstra ei veke før [;)]

Ifjor gjorde vi ikke noe ut av dagen.. Man han kom med en gave dagen etter og trodde det var valentine-day. Så vi feiret den litt dagen etter ja.
Har litt lyst å gjøre noe ut av den i år, men han har jo bursdag i begynnelsen av februar. Og jeg har termin 15. feb. Så jeg må bare se det litt an..

Altså, jeg er ikke for å ta inn altfor mage sånne dager fra utlandet..men akurat kjærlighetens dag er grei[:D]
Pleier å gi hverandre en gave vi ja...en gang fikk jeg blomster meg hjærter og stæsj på..den var såååååååå fin[:)][:)]

har egentlig ikke noe forhold til den dagen...
men kommer jeg på det kjøper jeg noe til sambo

Synes det er kos å kjøpe en liten ting til kjærsten jeg... [:D]

Sambo syns egentlig slik er litt tullete han da[8D] Men vi ble sammen 10 februar, og i fjor "feira" vi ikke det noe særlig. Men han klarte å overraske meg likevel da, for han kom på jobben hos meg og skulle hente noe (det var den 14 da), og kom med 3 røde roser fordi vi hadde vært sammen i 3 år[:D]

syns det er koselig med valentinesday, men i fjor kjøpte vi ingenting til hverandre, laga bare valentines brev/kort... [:)]

Samboeren min har bursdag den 13.feb så jeg tenker at jeg legger litt mer i den dagen. Jeg synes det er veldig koselig med valentinsdagen, mange er så negative for de mener at det er bare noe handelstanden har dratt inn for å tjene penger, men å så da, er det ikke viktig å vise hverandre litt ekstra kjærlighet i ny og ne da??
Han jeg var gift med ga meg aldri noe slikt i alle de 14 årene vi var sammen. De siste årene sa jeg det tilogmed til ham at jeg ønsket meg blomster og et kort den dagen, men hjalp det, nope!! Jeg har ikke akkurat vært bortskjemt når det gjelde hverken blomster eller gaver hverken til bursdag eller jul så det var vel bare å forvente at det ikke skulle komme på valentinsdagen heller.
Dette kommer nok ut som veldig bittert, og det er akkurat det det er!!
I fjor på bursdagen min (23.mars) hadde jeg min første date med min nye kjæreste, han troppet opp med 3 langstilkede røde roser, jeg holdt på å begynne å grine.
De sto like fine i mange uker, så de vet jeg at var kjøpt med kjærlighet..

Jeg lager et personlig kort, evt som gavekort på massasje, favorittmiddag el. som han får på morenkvisten. Av og til med en rull lovehearts...

Gave pleier han ikke få, men vi spiser en romantisk middag med levende lys og tar oss god tid.

Han har vel fortsatt tilgodeå huske dette i den grad at han har noe til meg på morgenen, men jeg får av og til et kort eller blomster etter jobb :)

Må jo være romantiske den dagen. Det er jo klart. Det er jo kjærlighetsdagen.

denne valentinesdagen e det 2 år si eg va me typen første gang så eg faire dæ eg[;)]
kjøpe vel et kort å en sjokolade å lage goe middag.ha litt stearinlys[;)]

hmmm, pleier ikke gjøre noe stort ut av det... men får som regel en blomst av samboeren min da [:D]

Back
Topp