Valentines

Ijea

Glad i forumet
Nå er det jo snart valentines jenter, så jeg lurer på hva skal dere gi til samboer/kjæresten deres?

Syntes det er så utrolig vanskelig å finne gaver til gutter [8|] For dere som tenker " å herregud" har hu finni seg en ny en så for", dere tar feeil [:-] Meg og bf driver å holder litt på, tar ting sakte og ser hva som skjer. Vil ikke forhaste oss, samtidig som vi vet at vi vil kun ha hverandre [:)]
*Jeg er lykkelig* [:D][:D]

Så bra dere prøver igjen, og bra og ta det rolig også!!!! Så koselig, og blir glad på dine!! :D:D:D

Når det kommer til Valentines, så gir både sambo og jeg blanke f... i det... hehe...
Hinter heller frempå om dagen som er på søndag.. Morsdag:D

Men ja, er helt håpløst og finne gaver til gutter...
Sambo har snart bursdag, og har ikke orket og tenkt tanken på gave ennå engang... hehe..
Så har desverre ingen forslag til deg:(

ORIGINAL: line02

Så bra dere prøver igjen, og bra og ta det rolig også!!!! Så koselig, og blir glad på dine!! :D:D:D

Når det kommer til Valentines, så gir både sambo og jeg blanke f... i det... hehe...
Hinter heller frempå om dagen som er på søndag.. Morsdag:D

Men ja, er helt håpløst og finne gaver til gutter...
Sambo har snart bursdag, og har ikke orket og tenkt tanken på gave ennå engang... hehe..
Så har desverre ingen forslag til deg:(

Hehe, jeg er en håpløs romantiker. og han er så å si aldri romantisk så jeg setter virkelig pris på den dagen der, hvor han faktisk slår til [:-] Hehe..

Baah, da er vi nok like der.. Drøyer alltid å kjøpe gavene til helt i siste liten når det gjelder gutter :-p Aner jo ikke hva de setter pris på og liker, så føler jeg bare kjøper noe jalla som de ikke liker [:-]

me feira valentine i dag me, siden sambo skal jobbe 14. eg fekk et nyydelig armbånd, og han fekk et ps3 spel[8D] da var no da han ønskte seg! Så åt me middag på big horn mens søstero mi passa Nathaniel[:D] kjempe kos <3

kjekt at du og bf prøve igjen då[:D] er han ein smykke gutt? er masse tøffe smykke i police merket[:)]

ORIGINAL: *purple flower*

me feira valentine i dag me, siden sambo skal jobbe 14. eg fekk et nyydelig armbånd, og han fekk et ps3 spel[8D] da var no da han ønskte seg! Så åt me middag på big horn mens søstero mi passa Nathaniel[:D] kjempe kos <3

kjekt at du og bf prøve igjen då[:D] er han ein smykke gutt? er masse tøffe smykke i police merket[:)]

Ntåå, så koslig [:D][:D]

Tja, han er vell kanskje litt smykke gutt.. Så da skal jeg jammen sjekke ut de police smykkene [:)] takk for tips

Så bra at det ser ut som det ordner seg for dere. Ingenting hadde vel vært bedre enn det. Det er noe med den tiden man prøver å finne tilbake til hverandre igjen. Det er på en måte som om han blir en ny flamme, selv om man vet alt om han fra før.. hehe.. Da er det bare å la romantikken blomstre og nyte tiden som "nyforelska" selv om det er med den samme gamle. Masse lykke til og kos dere masse på valentinesdagen

Vi markerer ikke valentines. Det er 364 andre dager å sette pris på hverandre, så vi er heller litt mer sånn hverdagsromantikker. Han prøvde faktisk å gjøre litt stas på meg et år. Hadde tatt med seg blomster og en liten gave. Jeg hadde faktisk glemt hvilken dag det var, og fikk en mistanke om at han hadde vært utro... Hehe... Ble liksom ikke helt samme sjarmen når jeg tolket romantikk som dårlig samvittighet. Tror ikke han kommer til å forsøke seg på den igjen liksom [;)] Da setter jeg mer pris på alle de tingene han kan gjøre for meg i hverdagen. Småting som nesten ikke synes, men som likevel betyr så enormt mye. At han har vasket huset når jeg kommer sliten hjem fra jobb, eller at han plutselig bare stryker meg over håret og sier jeg er vakker en dag jeg ikke selv føler meg så fresh [:D]

ORIGINAL: 3 små engler

Så bra at det ser ut som det ordner seg for dere. Ingenting hadde vel vært bedre enn det. Det er noe med den tiden man prøver å finne tilbake til hverandre igjen. Det er på en måte som om han blir en ny flamme, selv om man vet alt om han fra før.. hehe.. Da er det bare å la romantikken blomstre og nyte tiden som "nyforelska" selv om det er med den samme gamle. Masse lykke til og kos dere masse på valentinesdagen [:D]

Vi markerer ikke valentines. Det er 364 andre dager å sette pris på hverandre, så vi er heller litt mer sånn hverdagsromantikker. Han prøvde faktisk å gjøre litt stas på meg et år. Hadde tatt med seg blomster og en liten gave. Jeg hadde faktisk glemt hvilken dag det var, og fikk en mistanke om at han hadde vært utro... Hehe... Ble liksom ikke helt samme sjarmen når jeg tolket romantikk som dårlig samvittighet. Tror ikke han kommer til å forsøke seg på den igjen liksom [;)] Da setter jeg mer pris på alle de tingene han kan gjøre for meg i hverdagen. Småting som nesten ikke synes, men som likevel betyr så enormt mye. At han har vasket huset når jeg kommer sliten hjem fra jobb, eller at han plutselig bare stryker meg over håret og sier jeg er vakker en dag jeg ikke selv føler meg så fresh [:D]

Haha, ja det er helt rart. er jo bare 5-6 mnd siden det ble slutt mellom oss.. og vi var jo sammen i nesten 3 år (med litt fram og tilbake) men likevell er det som jeg har møtt en helt ny fyr og er storm og nyforelsket på ny [:D] Får håpe det varer en god stund fremover.. For dette er virkelig herlig [:)]

Hahaha, så morsomt [:-] Jeg tror jeg hadde tenkt samme tanken selv om jeg var i dine sko [:-] Hehe.. Men veldig koslig da! Ååh, høres ut som du har en god mann der [:D]

ORIGINAL: Ijea

Så bra at det ser ut som det ordner seg for dere. Ingenting hadde vel vært bedre enn det. Det er noe med den tiden man prøver å finne tilbake til hverandre igjen. Det er på en måte som om han blir en ny flamme, selv om man vet alt om han fra før.. hehe.. Da er det bare å la romantikken blomstre og nyte tiden som "nyforelska" selv om det er med den samme gamle. Masse lykke til og kos dere masse på valentinesdagen [:D]

Haha, ja det er helt rart. er jo bare 5-6 mnd siden det ble slutt mellom oss.. og vi var jo sammen i nesten 3 år (med litt fram og tilbake) men likevell er det som jeg har møtt en helt ny fyr og er storm og nyforelsket på ny [:D] Får håpe det varer en god stund fremover.. For dette er virkelig herlig [:)]

Hahaha, så morsomt [:-] Jeg tror jeg hadde tenkt samme tanken selv om jeg var i dine sko [:-] Hehe.. Men veldig koslig da! Ååh, høres ut som du har en god mann der [:D]

Herlig å føle seg forelska... og kanskje særlig fordi man slipper den kleine usikkerheten man ofte kjenner når man møter noen helt nye. Du vet liksom hva du får både på godt og vondt. Håper virkelig det ordner seg for dere [:D]

Han er verdens beste, selv om jeg ikke skjemmes bort med roser og gaver [:D] Men det er ikke det jeg vil ha heller da. Jeg vil heller ha en mann jeg kan prate med ALT om, som er der for meg uansett, og som tar det som en selvfølge at han stiller opp enten det gjelder husarbeid eller familieliv. Og det er akkurat det jeg har fått *lykkelig*

(som svar på line02)
Innlegg nr.: 3

ORIGINAL: Ijea

Herlig å føle seg forelska... og kanskje særlig fordi man slipper den kleine usikkerheten man ofte kjenner når man møter noen helt nye. Du vet liksom hva du får både på godt og vondt. Håper virkelig det ordner seg for dere [:D]

Han er verdens beste, selv om jeg ikke skjemmes bort med roser og gaver [:D] Men det er ikke det jeg vil ha heller da. Jeg vil heller ha en mann jeg kan prate med ALT om, som er der for meg uansett, og som tar det som en selvfølge at han stiller opp enten det gjelder husarbeid eller familieliv. Og det er akkurat det jeg har fått *lykkelig*

Hehe ja det er helt sant [:D] Det håper jeg også.

Du er virkelig heldig, og virker veldig lykkelig! Kjempe koslig!!
Nei, man trenger virkelig ikke masse roser og gaver om man har en mann som din [:)] Finnes for få av menn som han!
Unner deg all lykken [:)]

[:)] Så koselig da!![:)][:)] Håper dere finner ut av det! [:)][:)] Sikkert greit å ta det rolig og nyte hverandre [:)]
Det er vel omtrent som å være nyforelsket sikkert!
Her feires ikke valentines, men vi prøver heller å gi hverandre gaver ellers i året når man gjerne ikke forventer det [:)]
Har ikke så mange tips egentlig..hvilke interesser har han? [:)]
Ønsker deg i alle fall lykke til, både med valentines og kjærligheten!! [;)][;)]

ORIGINAL: Sienna3

[:)] Så koselig da!![:)][:)] Håper dere finner ut av det! [:)][:)] Sikkert greit å ta det rolig og nyte hverandre [:)]
Det er vel omtrent som å være nyforelsket sikkert!
Her feires ikke valentines, men vi prøver heller å gi hverandre gaver ellers i året når man gjerne ikke forventer det [:)]
Har ikke så mange tips egentlig..hvilke interesser har han? [:)]
Ønsker deg i alle fall lykke til, både med valentines og kjærligheten!! [;)][;)]

Signerer denne!![:D]
Krysser fingre for dere!

Så kos at dere er kjærester igjen!

Vi bruker å kose oss littekstra den dagen bare vi... Kjøper bomster sammen(eller en av oss ti oss begge), spiser deilig mat eller koser oss med noe ekstra på kvelden f.eks ost og kjeks, også ser vi kjærighetsfilm;) Jeg kjøpte filmen i går... Love Happens med Jennifer Aniston(ingen peiling på om den er bra, men det er LØV og det er det viktigste:)
Vi er egentlig ganske flinke til å gi hverandre små gaver og oppmerksomhet sånn eers i hverdagen vi. Tror jeg får blomster sånn ca hver 14.dag, men det er jo ikke bare til meg det har vi jo glede av begge to... Sambo synes det er trivelig med blomster han også. I går kjøpte jeg nye sko til han. Var salg og de var så kule. så da måtte jeg bare..

Lykke til med planleggingen :) Gavekort på masasje ( du som masserer) kan jo være noe da... også er det gratis eller du kan kjøpe en god masasjeolje sammen med kortet...

Så koselig at dere har finni tilbake til hverandre[:)]

Vi pleier å feire litt vi da,for vi blei forlova på valentines! Så vi pleier å gå ut å spise og kose oss litt.
Jeg har tenkt til å lage sånn egen boks til han og fylle den med Gomp,for han har helt dilla på Gomp og har sagt flere ganger at han lurer på om man fortsatt får tak i de store runde boksene. Men de er visst utsolgt så skal lage sånn til han!

Gavekort på ulike ting er jo koselig å gi,hjemmelagde selvfølgelig, feks på kompiskveld der du passer baby,massasje fra deg, og andre ting du veit han setter pris på.Lag et lite gavekort hefte med forskjellige ting!

Vi lar ikke en gaveannledning gå fra oss her i huset [:)] hihi.. I utgangspunktet så synes jeg jo det er noe kommersielt tull, men jeg henger meg på valentinesbølgen likevel! i år har vi forresten gjort det sånn at jeg kjøper valentinesgave og han kjøper morsdagspressang. DIsse dagene er jo virkelig ikke jevnt nok fordelt [8D]

Jeg har kjøpt billetter til showet "Pappa!" med Sven Nordin. VAlentinesgave til begge to! Så neste fredag skal vi til oslo på show, og lillegutt skal være hos Morfaren sin [:)] (Morfar bor i oslo, så da sover vi hos han vi også.. Kjekt)

Vi gir hverandre INGENTING.. Vi har heller gjort det sånn at vi velger en annen dag i året!
Syns dagen har blitt så teit og at alle "MÅ" ha noe..

Så blir spennende når han velger å gjøre noe i år.. Og om det blir noe![;)] hehe

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til mannen[8D] Blir ofte feil d jeg kjøper, feil farge, str osv....Har selv ønska meg en treningsbh fra pierre robert[:)]

Jeg har kjøpt kort, bamse og sjokolade [:)]

Lurte litt på å høre med min søster om hun ville sitte barnevakt så kan jeg overraske sambo med kino [8D]

Blææ, ja jeg føler også at jeg kjøper feil. Enten så kanskje han ikke liker det, eller så er det feil strl [:-]
Hobbyen hans og det han ELSKER er jo biler og motorsykler, men går liksom ikke ann å kjøpe noe sånt. Blir liksom litt vell ute av min prisklasse [X(] Haha.. Har litt lyst til å kjøpe blomster og litt sånn typisk valentines greier, men altså.. tror ikke han ville blitt sånn kjempe glad for det [:-] Ååh, det er virkelig ikke lett! Kjenner jeg meg selv kommer jeg til å drøye det til aller siste liten, for å så kjøpe ett eller annet møkk fordi jeg er stressa. Lenge leve valentines [:'(]

yahoo83: Ååh, så utrolig koslig å bli forlova på valentines [:D][:D] Det må ha vært verdens beste valentines gave vell?!
Veldig morsomt at du skal lage en kjempe stor gomp boks [:)] Kreativt! Hmm, gavekort på passing av babyen hjelper jo ikke så mye, er jo jeg som har han hver dag. Siden vi ikke bor sammen.. enda hvertfall [:-]

Men slike hjemmelaga gavekort på ting, er jo en god idè [:D] Takk!

Kan ikke gi han noe annet enn en gave da, kan ikke ut å spise med han, dra på kino eller noe slikt..
Store søsteren min var litt lei seg fordi kjæresten hennes aldri er litt søt, aldri gir noe gaver, forteller henne at han er veldig glad i henne eller noe slikt [:-] Så jeg tok saken i egne hender og fikk snakka med han.. Så da fikk jeg han til å ta med henne ut på valentines som en overraskelse. Så da skal jeg sitte barnevakt for ungen dems mens de er ute å spiser middag [:D]

Gavetips er jeg heeeeelt håpløs på, beklager!!!!!!!!!

Men så utrolig kos at dere prøver å finne tilbake til hverandre igjen!
Kjempegla på dine vegne![:D]

Åååå nå blei jeg så glad på deres vegne, vennen[:D][:D] Håper det fortsetter sånn for dere <3

Når det gjelder valentines og gaver, så har jeg en mann som ikke trur på sånt og syns det er bare teit[8D] Og jeg er enig i at det ikke alltid er nødvendig å kjøpe så himla dyre ting, for det har man jo jul og bursdager til. Men en liten oppmerksomhet er jo alltid kjempekoselig[:D] 

Og når det gjelder gave, så kan du jo lage et hjemmelaga gavekort med diverse tjenester f eks[:D] Gutter liker som regel det. Hehe. Eller ta en middag og date en annen dag, siden du skal sitte barnevakt[:D]

Back
Topp