Valentines gave?

Her blir det ingen gaver i det hele tatt[;)]

Ingen gaver, helt vanlig dag her i huset! [:)]

Ingen gaver her i huset :) Har liksom ikke noe forhold til valentinesday, og må ærlig innrømme at jeg syns det er en tullete dag. Man skal faktisk ikke trenge en slik dag for å huske på å vise andre at man er glad i dem! Butikkene tjener rått på dager som dette............ Men meg om det [:)]

Er i grunn en vanlig dag for oss:)
Pleier å lage en bedre middag og kose oss litt ekstra bare:)

Men jeg har kjøpt en bok til min kjære for 2 dager siden "Til mannen jeg elsker".
Å den har jeg tatt med meg på jobben for å skrive litt i.

Å på hver blanke side skriver jeg en ting jeg liker ved han eller noe jeg setter pris på <3 [:D]

Tror ikke jeg får noe av han da,men elsker å gi han små ord,kort osv i hverdagen[:D][:D]

Vi feirer den forsåvidt ikke heller, men før har vi brukt å lage oss middag sammen og kost oss litt ektra....
Men i år er mannen på jobbtur, og jeg skal på seinvakt.... Så jeg tar en gulrot, og surfer videre jeg! [8D]

Mannen skal få marineblå morgenkåpe og ny hodepute som skal være bedre for nakken hans [:D] Samt en film som vi begge har hatt lyst til å se som vi kan kose oss med i kveld.... Ogsååååå et kjærlighetsbrev [:D]
Han ingen anelse om hva jeg får.. Men har hintet innpå om at jeg ønsker meg ei hvit morgenkåpe siden min er så stygg [:-][:D]

ORIGINAL: spire2011

Ingen gaver her i huset :) Har liksom ikke noe forhold til valentinesday, og må ærlig innrømme at jeg syns det er en tullete dag. Man skal faktisk ikke trenge en slik dag for å huske på å vise andre at man er glad i dem! Butikkene tjener rått på dager som dette............ Men meg om det [:)]

du er ikke alene om det

Vi er veldig flinke til å gjøre små koselige ting for hverandre ellers i hverdagen og koser oss mye. Alltid levende lys hver kveld og vi liker å overraske hverandre med alt mulig. Alt fra nyvaska hus, ekstra god middag, deilig dessert, boller til kvelds eller blomster. Sååeh, her blir det vel ikke den helt store "feiringen". Tror ikke jeg får noe ekstra idag men jeg er like glad i å gi som å få, så jeg tenkte å lage hjemmelaget pizza og levende lys overalt når han kommer hjem ikveld [:)]

ORIGINAL: Mrs_Cullen

Her blir det ingen gaver i det hele tatt[;)]

Fikk en bh og han fikk Love Hearts av meg, men egentlig betyr denne dagen ingen ting for meg[:)]
Men ble kjempe glad for ny bh [:D]

Vi feirer ikke Valetinesdagen. Koser oss heller resten av året[;)]

Men kos dere masse, dere som skal pleie romantikken i kveld[:D]

Jeg hadde prøvd å si i fra at jeg IKKE trengte noe jeg da ;)
Syntes egentlig det er andre dager som er viktigere enn valentine..
Dessuten kjøpte jeg meg tulipaner i helgen, fikk en bukett av min mor og en hortensia av mormor... så har ikke så mange bord igjen;)

Men her var det 15 lagstilkede røde roser når jeg kom hjem ;)

Veeeldig fornøyd med det altså ;) Men prøvde å plotte inn i hode på han at hverdagsromantikken er viktigere.. hvor romantisk er det egentlig å bli "tvunget" til å kjøpe blomster denne dagen ?

Jeg hadde kjøpt en sjokoladehjerte på en pinne ;)

vi feret dagen ortlig på lørdag siden vi ikke hadde tid i dag. så da dro vi på egon å spiste god mat og så på mgp og  hadde lit senge kos om kvelden.

jeg ga han et stjernetegn smyke. som var veldig maskulint. han ble kjempe glad før det. hos hann fikk jeg et kjempe fint løve bilde som jeg har ønsket meg lenge. så laget han midag til meg[:D]

Back
Topp