Valentines day

Azalea

Flørter med forumet
Hei.

Er det noen av dere jenter/damer som skal gjøre noe spesielt for sin kjære den 14.? 
Jeg har aldri gjort noe tidligere, men i år så har jeg veldig lyst til å finne på noe som kan glede samboeren min. <3

Tips til hva jeg kan finne på? (Helst ikke noe som koster maaasse penger)

For et par år siden fikk samboeren min 3 eller 4 enkle små kort, som jeg hadde laget selv...og skrevet forskjellige ting på. For eks: "Jeg kan kose med ryggen din i kveld!" Den var ganske uskyldig da, går an å ha noe litt mer sexy om man vil det. Han ble hvertfall veldig fornøyd med det  Han kunne bruke kortene når han ville, men kunne bare brukes en gang! Billig og enkelt..og han har ønsket seg det igjen, til både jul og bursdag også emoticon

hmm, sist valentine så lagde jeg biff med tilbehør,vin og film med mye kos:) jeg fikk blomster. synes det var koselig og ble ikke så dyrt.

Tja... tenker på en flaske cognac, da kan han kose seg og tenke på meg når han drikker det:p
Tenkte å klistre på masse rosa hjerte-klistremerker.. hi hihi 

det e jo litt kos å gjør stas på kvarandre ;)
Akkurat nå e eg mest spent på om han husker morsdagen som kommer til søndag.
den glemte han ifjor..;)  Var sammen med en heile gjeng som alldeles ikkje hadde glemt dette. Syns litt synd på han (og litt på meg;)) når alle fedrene kom med pakker til damene i sitt liv, men han satt igjen uten noenting :P Valentinsdagen blir evt bare en god middag bare for oss to, UTEN tv på i bakgrunn :P

lise86 skrev:
For et par år siden fikk samboeren min 3 eller 4 enkle små kort, som jeg hadde laget selv...og skrevet forskjellige ting på. For eks: "Jeg kan kose med ryggen din i kveld!" Den var ganske uskyldig da, går an å ha noe litt mer sexy om man vil det. Han ble hvertfall veldig fornøyd med det  Han kunne bruke kortene når han ville, men kunne bare brukes en gang! Billig og enkelt..og han har ønsket seg det igjen, til både jul og bursdag også emoticon

Denne er genial da, jeg har flere ganger gitt sånne klippekort/gavekort. Og har fått noen selv fra han også:)
Veldig enkelt å gjøre personlig, og minst like hyggelig å få som en kjøpt gave.

Vi har begge bursdag i februar, og jubileum i januar. Så det blir ikke så mye bamser, hjerter og konfekt på valentinsdagen. Det vi pleier å gjøre, er å ha kosekveld hjemme. En har ansvar for å planlegge middagsmenyen, men begge er på kjøkkenet og lager maten. Minimumskravet er at det er standard litt over hverdagsmiddag, og det må være dessert;)
Etterpå blir det som oftest en film eller noe.

Jeg synes uansett det har blitt mye oppstyr rundt denne valentinsdagen de siste årene. Med litt feil fokus etter min mening. Selvsagt er det hyggelig å få fine gaver uansett anledning, men vi bruker heller dagen på å være litt ekstra kjærester. Hender hverdagen kommer litt i veien for det, så da er det fint å ha en kveld man bare koser seg i hverandres selskapemoticon

Back
Topp