Valentines day.

rockdoll

Glad i forumet
Noen som har tenkt til å gjøre litt ekstra stas for sin kjære mann/kone? Noen som pleier å gjøre noe spesielt sammen?

Jeg har lyst til å gjøre litt ekstra stas på kjærsten min i dag,men lommeboka er ikke HELT som jeg ønsker nå om dagen. Noen som har noen ideer?
I fjord laget jeg kake(han elsker skjokoladekake),men finner ikke oppskrifts boka mi(vi har flyttet). Er det noen som har har en GOOD skjokoladekake oppskrift med lyst fyll(skjokoladefyll ,glasur)?
Noen ideer på hvordan overaske ordtlig på smalt budsjett?

Du kan jo lage et fint personlig kort et fra deg og et fra mini kanskje. Forslag på det fra deg kommer det bilde av under... Det fra mini kan være et fint hjerte med avtrykk av fot og/eller hånda.
Skriv en personlig hilsen og gi bort en masasje... Kanskje kjøpe en deilig olje som du ban bruke, tenne lys, sette på "deres" musikk.
Før dette kan du jo lage litt ekstra god mat eller gjøre litt mer ut av den vanlige mandagsmiddagen og ta desserten litt senere med oppskåret frukt som dere kan dyppe i smeltet sjokolade (både hvit og mørk) det er super duper mege deilig:)

Bare vis at du er glad i han så går blir han nok glad fo det ;)

Lykke til! Gleder meg til å høre om det når vi skal på cafè

Signerer evaa over her egentlig[:)]

Om du vil gi han en personlig og "på budsjett" gave, så kan det være at hjemmelagede gavekort er en hit?[:)]
Et gavekort på f.eks massasje, et på en spillekveld (om han spiller pc, play station..), ja du skjønner[;)]

Hørtes ut som en super ide:) Klippekort på massage kansje? (hos meg altså)... vet du sånn ca når du skal oppover?

Tror jeg reiser oppover den 17.feb. Tenkte ha litt vinterferie med gutta da vet du. Vi må jo hilse på oldemor... hun har ikke sett mini.

Ser at jeg glemte legge ved bildet av kortet... prøvde nå, men det var for stort tror jeg.. fikk det iallefall ikke til.

Back
Topp