valentines day

nalasweet

Elsker forumet
Ka skal dokker gi til dokkers kjære??  [:)]

Æ tenkte på å kjøpe han en hvit boxer som æ skal printe på "Æ elske dæ" med nå hjerter + nå anna men har ikke bestemt mæ enda.
Så æ treng litt hjelp fra dokker. [:)][:)][:)]

Det er ikke noe tradisjon å gjøre noe hos oss. jeg syns den dagen er bare oppskrytt fra USA

ORIGINAL: miriamsmamma

Det er ikke noe tradisjon å gjøre noe hos oss. jeg syns den dagen er bare oppskrytt fra USA

Ganske enig,men syns det er litt moro med en bitteliten oppmuntring! [;)]

skal bare kjøpe noen tulipaner til han for å vise at jeg tenker på han, men ikke noe mer. Synes det blir for mye styr og tull

Vi trenger heldigvis ikke en dato en gang i året for å vise at vi er glad i hverandre. Syntes det bare er dumt...

Pleier å ta det litt piano ang.Valentindagen vi da,men hender vi gir hverandre en liten oppmerksomhet,så som 3 røde roser eller noe,bare noe småtteri.Men en Valentidag for noen år siden fikk jeg en gigantisk hjerteformet rød gassballong som det sto I Love U på...åh sukk,det var tider det...[:D][:D]den hadde jeg faktisk i over ett år...

Vi trenger heldigvis ikke en dato en gang i året for å vise at vi er glad i hverandre. Syntes det bare er dumt...

var ikke det jeg mente, hvis den var ment til meg.

Men regner med at han kommer med en ting til meg og da må jeg ha noe tilbake selv om jeg ikke bryr meg om den dagen. Viser så klart hele året at jeg er glad i han da!!

ORIGINAL: ~Kristin~

var ikke det jeg mente, hvis den var ment til meg.

Men regner med at han kommer med en ting til meg og da må jeg ha noe tilbake selv om jeg ikke bryr meg om den dagen. Viser så klart hele året at jeg er glad i han da!!

Nei, nei ikke ment til deg. Er bare vårt synspunkt på valentines day.

Back
Topp