Valentines Day gave

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Jeg er mester i å være ute i siste liten, så trenger litt inspirasjon. Hva gir dere i valentinesgave?

Vi gir ikke gaver. Var morsdag på søndag og jeg har bursdag om 9 dager. Så her blir det da for mange gaver i februar. Men det enkle er ofte det beste. Mannen min hadde satt pris på ei sjokolade plate feks. Fint med sånne små ting som viser at man har fått med seg hva den andre liker.

Baker favoritten, gir et kort og så lager vi noe godt til middag. Jeg våknet til dette i dag:
723d433badb6db60edb39642c13d821a.jpg

Og så hadde han visst en overraskelse til i kveld. [emoji5]

jeg gir ikke, jeg får :)

Og det jeg fikk var en Xxl Daim pose. Nomminom

Han vil ikke ha noe. Synes VDagen er teit. Men får alltid en liten ting!

3a0fce566e9323c4f01315cc225b1524.jpg

Kjøp blomster! Da er det noe dere kan ha sammen og som fresher opp hjemmet!

Får ikke, så valgte i år og ikke gi heller... morsdagsgave fikk jeg heller ikke :(

Vi er rause med hverandre hver dag, spesielt når det gjelder praktiske gjøremål og hjelpe hverandre! Om jeg hadde etterlyst feiring av valentines så hadde det helt sikkert blitt gjennomført, men synes bare det har blitt enn kommersiell greie. Hverdagen er mye viktigere for meg :)

Melkehjrrter
Å sjokolade

Jeg fikk favorittmiddag, nyvaska hus og favorittsjokoladen
Dagen fwires såklart

Ingenting.

Vi er for gamle for å ha vokst opp med denne "tradisjonen", så det er i grunnen en dag som vi ikke husker på.

Ingenting :p Husker i ungdomstiden da noen ga meg blomster eller noe sånt, jeg syns det bare var kleint og ble litt allergisk mot romantikk :p

Back
Topp