Valentine's Day - en viktig dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
– Ja, det er vits i denne dagen. Og det mener jeg helt alvorlig. Det er flott med en dag for å markere kjærligheten, sier psykolog og parterapeut Eva Tryti.
Samtidig ser hun også en fare med en egen kjærlighetsdag.
– Det er hyggelig at folk viser at de er glade i hverandre og elsker hverandre. Men det må ikke bli slik at de som ikke får en hilsen denne dagen blir lei seg og tenker at de ikke er elsket. For det er ikke alle som markerer Valentine’s Day. Ta det som en bonus, oppfordrer Eva Tryti.

Les artikkelen her http://www.familieverden.no/Samliv/Parforhold/Viktig-a-markere-Valentines-Day/

Hvordan feirer du alle hjerters dag?

Dette er en dag som alle andre dager sånn i hverdagslig.. kanskje litt ekstra god mat.. å en liten oppmerksomhet...
Men ikke noe store greier..
Har jobbet i klesbransjen tidligere og føler på denne dagen som ett shoppingstunt fra handelstanden.

Vi feirer ikke Valentinesday. Ser ikke helt poenget.
Dessuten, februar blir alltid en dyr mnd for mannen min- med både bursdagen min OG morsdag! :P

Vi feirer! :D
Jeg og gubben bruker Valentinsdagen som en god unnskyldning til å komme oss ut, spise en god middag på restaurant og ta en tur på kino etterpå. Ikke noe store greier, men pynter og stæsjer oss litt og har en kjærestekveld.
Vi tenker jo at vi skal gjøre det oftere, men så kommer hverdagen i veien. :P
Og etter at vi fikk barn ble det enda litt vanskeligere å finne tid til disse dagene, så Valentinsdagen er hjertelig velkommen her i hus :)

Vi pleier å gjør litt stas på hverandre med en god middag, men ikke noe mer enn det :)

Synes det er greit med de få dagene i året hvor man blir litt tvunget til å vise hverandre oppmerksomhet :) vi spiser gjerne en romantisk middag, og jeg får noe blomster <3

Vi feirer ikke. Synes det er koseligere med spontane middager, blomster og små oppmerksomheter ellers, uten å ha noen dager som "tvinger" en til å gjøre det ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi ble forlovet den dagen for 7 år siden, men er ikke spesielt flinke til å markere det :p Tenkte å lage en pavlova i år da, om ikke annet :p

Feirer absolutt ikke her. :) tar lit spontanitet i hverdagen forran en satt dag. :)

Blir ikkje feira her heller. E måte å kor mange amerikanske tradisjon me ska ta t oss ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi gjør ikke så mye ut av det. Gubben er som regel borte i den tiden uansett. Har av og til gitt en liten oppmerksomhet til hverandre men ikke noe stort.
Det er min mammas bursdag, det er mye mer viktig for meg! :p

Vi feire d litt :) litt bedre middag og kanskje en rose eller 7 :P

Back
Topp