Valentine's Day - en viktig dag?

Ikke i bruk

Forumet er livet
– Ja, det er vits i denne dagen. Og det mener jeg helt alvorlig. Det er flott med en dag for å markere kjærligheten, sier psykolog og parterapeut Eva Tryti.
Samtidig ser hun også en fare med en egen kjærlighetsdag.
– Det er hyggelig at folk viser at de er glade i hverandre og elsker hverandre. Men det må ikke bli slik at de som ikke får en hilsen denne dagen blir lei seg og tenker at de ikke er elsket. For det er ikke alle som markerer Valentine’s Day. Ta det som en bonus, oppfordrer Eva Tryti.

Les artikkelen her http://www.familieverden.no/Samliv/Parforhold/Viktig-a-markere-Valentines-Day/

Hvordan feirer du alle hjerters dag?

Jeg feirer ikke den dagen, og bryr meg svært lite om folk gjør det el ikke. Kanskje jeg hadde feiret, om det ikke hadde vært kjærestens bursdag, men blir ikke lei meg om jeg ikke får blomster og sjokolade og greier.
Men for all del.. Har man lyst og ha en kjærlighetsdag- kjør på ❤️

Her feires den ikke,vi ser på Valentinsdag og Halloween som to ubrukelige feiringer. Hver dag bør være en dag man feirer kjærligheten,ikke en spesiell dag. Vil heller få blomster en hvilken som helst hverdag,enn å få det på denne ene dagen.

Markerer den ikke men vi "erkjenner" at det er dagen for suss og kliss og er kanskje en smule mer kjærester akkurat da. Ikke gave eller blomsterpress:)
For småbarnsforeldre så kan det nok være fint med en datenight..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har aldri feira og har igrunn synst at det er veldig oppkonstruert. Men i år kjenner eg at det kanskje ikkje er så dumt likevel. Vi har ikkje vert flinke til å bare vera kjærester det siste året. Så får sjå om eg er inspirert etter jobb i måro <3

Jeg skulle gjernet feiret denne dagen med en god film i armkroken til mannen min, med noe godt eller god vin til :)
Mannen er ganske elendig på merkedager som bursdager, morsdager, dagen imorgen :P
Så tjaa, vært litt koselig med noe annet en dag, istede for det samme :)
Eneste dagen vi feirer er bryllupsdagen og bursdagene til barna :)

Back
Topp