Blaze79 Forelsket i forumet 13 Feb 2007 #3 Nei, vi gjør 'Valentine' ting hele året igjennom. Sambo gir meg en liten ekstra oppmerksomhet hver uke... *smelt* [:)](Han har ihvertfall til nå, får se hvor lenge det varer[8|])
Nei, vi gjør 'Valentine' ting hele året igjennom. Sambo gir meg en liten ekstra oppmerksomhet hver uke... *smelt* [:)](Han har ihvertfall til nå, får se hvor lenge det varer[8|])
M Monica*27 Glad i forumet 13 Feb 2007 #4 jepp ! en boxer shorts med bilde av meg på snurrebassen=) hahaha