valentine

PlasticApple©

Forumet er livet
Skal dere overraske sambo med noe spesielt? [:D]
 
nei[:D]
 
Nei, vi gjør 'Valentine' ting hele året igjennom.
 
Sambo gir meg en liten ekstra oppmerksomhet hver uke... *smelt* [:)](Han har ihvertfall til nå, får se hvor lenge det varer[8|])
 
jepp ! en boxer shorts med bilde av meg på snurrebassen=) hahaha
 
Back
Topp