S S@ra Elsker forumet 21 Jan 2010 #1 Er på samme dag i år, 14.feb [:D][:D] Håper vi får masse oppmerksomhet da! [;)]
Lena Levegg Forumet er livet 21 Jan 2010 #3 ORIGINAL: fairy Jeg forventer ingenting, for å si det sånn! [8D] Ikke jeg heller.. [:-]
C *charlie* Elsker forumet 21 Jan 2010 #4 ORIGINAL: fairy Jeg forventer ingenting, for å si det sånn! [8D] Ikke jeg heller. Jeg fikk ikke det i fjor når jeg hadde samboer. Da får jeg det i hvertfall ikke i år når jeg er singel[;)] hehe
ORIGINAL: fairy Jeg forventer ingenting, for å si det sånn! [8D] Ikke jeg heller. Jeg fikk ikke det i fjor når jeg hadde samboer. Da får jeg det i hvertfall ikke i år når jeg er singel[;)] hehe
SnartMammaTilTre88 <3 21 Jan 2010 #5 Forventer ikke noe jeg [:)] For meg er det bare en helt vanlig dag.. [8D]
talata Forumet er livet 21 Jan 2010 #6 Det blir vel den beste helga dette året, siden jeg har bursdag dagen før [:D][:D] Masse oppmerksomhet til meg [8D]
Det blir vel den beste helga dette året, siden jeg har bursdag dagen før [:D][:D] Masse oppmerksomhet til meg [8D]
S S@ra Elsker forumet 21 Jan 2010 #7 Jeg forventer meg masse![:)] Han fikk en knall farsdag, og nå er det snart min tur, he he.
X x1xMoli Glad i forumet 21 Jan 2010 #8 ORIGINAL: Lena Levegg ORIGINAL: fairy Jeg forventer ingenting, for å si det sånn! [8D] Ikke jeg heller.. [:-]
ORIGINAL: Lena Levegg ORIGINAL: fairy Jeg forventer ingenting, for å si det sånn! [8D] Ikke jeg heller.. [:-]
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 21 Jan 2010 #9 Vi skal ha Dåpen til Nikolai 14 februar , så blir vel nok oppmersomhet på oss alle da tenker jeg[8D]
borga001 Elsker forumet 21 Jan 2010 #10 Forventer ingenting selv, men da har jenta mi bursdag, så det blir nok masse gaver og oppmerksomhet på henne. [:D][:D][:D]
Forventer ingenting selv, men da har jenta mi bursdag, så det blir nok masse gaver og oppmerksomhet på henne. [:D][:D][:D]
N nattergal Betatt av forumet 21 Jan 2010 #11 Bursdag den dagen jeg ,blir jo snytt for 2 dager da : ( hmm ja ja reiser til kiel 13 så det blir nok bra : ))
Bursdag den dagen jeg ,blir jo snytt for 2 dager da : ( hmm ja ja reiser til kiel 13 så det blir nok bra : ))
M **Moonlight** Forumet er livet 21 Jan 2010 #12 vi skal feire 4-åringen vår da,så jeg må vel stresse rundt[8D]