Vakuum poser :D

Mom4Life - Mor og Gravid

Flørter med forumet
Må bare skryte litt over vakuum poser eg :P
Har nettopp pakket om 3 store kasser med kler som jenta mi hadde fra hun var født til nå (som er for lite) og alt fekk plass i 1 vakuum pose :D Og når eg tok ut all lufta med en støvsuger, ble posen kjempe liten :D Og det tar jo ikke noe plass lenger, iforhold til hva det gjorde når det var 3 store kasse :D
Er super fornøgd og anbefaler det til alle og en hver !! :D

[hr]
Sparer plass og beskytter klærne mot vann, lukt, mugg, smuss og insekter.
[hr]

Takk for tipset.Det skal jeg få meg.Vet du om det er forskjellige størrelser og hvor kjøpte du din vakum pose.

tror æ trenger par 100 slike poser..kansje en å legge sambo i å,når man er lei av dem[8D]

ORIGINAL: heiham

Takk for tipset.Det skal jeg få meg.Vet du om det er forskjellige størrelser og hvor kjøpte du din vakum pose.

Ja, du får dei i forskjellige størrelser eg har dem fra biltema, og er super fornøgd. Er ikke dyrt heller. Mine er 80 x 110 cm og er kjempe god plass i dei..

http://biltema.no/no/Sok1/Alle/?quicksearchquery=28-417

Er virkelig og anbefale :) Har funnet ut at alle vinter tøy og sånn skal og pakkes vekk på denne måten i år :D

ORIGINAL: Hen_87

ORIGINAL: heiham

Ja, du får dei i forskjellige størrelser eg har dem fra biltema, og er super fornøgd. Er ikke dyrt heller. Mine er 80 x 110 cm og er kjempe god plass i dei..

http://biltema.no/no/Sok1/Alle/?quicksearchquery=28-417

Er virkelig og anbefale :) Har funnet ut at alle vinter tøy og sånn skal og pakkes vekk på denne måten i år :D

biltema når jeg kommer te trondheim jaaaaaaaa..lei av søppelsække å æska arg...

ååå jett hvor jeg skal på lørdagen!!!!!
har enormt plassmangel her i huset så dette skal jeg ha!![:D][:D]
takk for tipset!

Det skjønner eg :) Og sånne vakuum poser sparer plass og beskytter klærne mot vann, lukt, mugg, smuss og insekter. Er jo helt genialt :D

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

ååå jett hvor jeg skal på lørdagen!!!!!
har enormt plassmangel her i huset så dette skal jeg ha!![:D][:D]
takk for tipset!

Værsågod :D når man finner noe så genialt må man jo dele det :D

Det skjønner eg :) Og sånne vakuum poser sparer plass og beskytter klærne mot vann, lukt, mugg, smuss og insekter. Er jo helt genialt :D

ja takk at du tipsa om derre
[:D][;)][:)]

Åh...det var jo smart!! Det skal jeg anskaffe!!

Dytter igjen eg :)

Har nå og pakket vekk alle ute klær som hun har hatt, samboeren min som ikke er pappaen til jenta mi, sa at han hadde ALDRI sett en 3åring som har hatt sååå mye kler :p men var skikkelig imponert over at alt eg hadde fekk plass i bare 2 sånne poser :p

Må bare skryte litt over vakuum poser eg :P
Har nettopp pakket om 3 store kasser med kler som jenta mi hadde fra hun var født til nå (som er for lite) og alt fekk plass i 1 vakuum pose :D Og når eg tok ut all lufta med en støvsuger, ble posen kjempe liten :D Og det tar jo ikke noe plass lenger, iforhold til hva det gjorde når det var 3 store kasse :D
Er super fornøgd og anbefaler det til alle og en hver !! :D

[hr]
Sparer plass og beskytter klærne mot vann, lukt, mugg, smuss og insekter.
[hr]

Denne signerer jeg. Vi har fått ett helt nytt perspektiv på oppbevaring etter innkjøpet av de posene. Supre!

[vei ikke hvor mange aprilmammaer det er her men si det sånn at 300 stk går til annskafellse av vakum poser....
en for alle alle for en[:D]

Hehe :p Er jo helt supert, går jo ann å kjøpe dem som er litt mindre og bruke dem til å pakke til ferie i så får man med seg mer, eller bruker mindre plass :p

Genialt! Det skal man ha!!!

Tada!!! der var posene kjøpt [:D] hihih er bare å starte pakkinga av klær..med en fornøyelse [:D]

Har kjøpt et par poser i dag av den største størrelsen og det går kjempe masse opp i de. Hadde to store plasdunker jeg hadde tøyet i som skulle på loftet og når jeg pakket om i posen var det plass til alt og er ennå plass til mer. GENIALT. Takk til deg som kom med tipset. Og det med å pakke tøy til ferie i en litt mindre bag var også en kjempe bra ide. For plassen i bilen er jo ikke god når vi har to barn under to 16mnd om litt, en stor hund, katt og tvillingvogn med på tur. Da begynner stasjonsvogn å bli lite... TAKK ALLE SAMMEN:-)

Back
Topp