Birdie
Glad i forumet
Fytti grisen..! Det ser jo nesten ut som helsesøster koser seg når hun sprøyter disse små!!! Bruker lang tid, og vipper nålen fram og tilbake, så jentungen har nå et arr på en halv cm. på ene låret[:@] (og det er ganske stort)! Hanne hyyylgrein på andre stikket, stakkar - hun blei jo aldri ferdig med den nåla. Huff, det var fælt å sitte der med henne på fanget, hele jentungen ristet av skrekk - og da helsesøster kom ut i venterommet igjen etterpå for å si hade, skreik tulla til med det samme hun sa noe... Greit nok at jeg er livredd for nåler selv, men jeg hadde aldri noe problem da guttungen tok vaksinene - kjapt og greit - men, huff! Neste vaksine tror jeg pappa`n får bli med! Så ble hun sur da, da jeg nevnte at flere av deres unger hadde fått feber og reagert på vaksinen, for den fantastiske nye vaksinen der var det ingen som hadde reagert på faktisk[:@]! Ååå, irriterende dame...[:'(] Og jeg måtte ikke finne på å gi henne velling! FY FY, altfor tidlig, farlig det. Så jeg sa at det har hun fått i noen uker, så jeg hadde vel merket det om det var noe gærnt...Dessuten sover hun hele natten, og det gjorde ikke guttungen føre han var to og ett halvt år, så jeg fortsetter med det jeg! hmmm...blei litt lenger enn planlagt det her, men men[;)]