Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg skulle også få vaksinen nå, like etter at jeg oppdaget graviditeten. Har ikke tatt kontakt med vaksinekontoret, men har forstått det som dere at man uansett ikke tar den i 1.trimester. Jeg bor på en plass med lavt smittetrykk, men jobber på en plass der jeg er relativt utsatt for smitte hvis det skulle bli et utbrudd. Jeg tenker å ta det opp med legen min etter 1.trimester, men i utgangspunktet håper jeg å kunne vente til etter fødselen med å ta vaksinen. Er bare redd for hvilke andre ting det kan påvirke. Framover vil det jo kanskje bli begrensninger for oss som ikke har hatt korona og heller ikke er vaksinert… Dessuten er jeg også redd for å få korona, og hvordan det vil påvirke graviditeten. Det er jo lite forskning både på gravide med korona, og på vaksinering av gravide.
Hadde jeg ikke fått vaksinen rett før jeg ble gravid, hadde jeg ventet til etterpå.
Av grunnene som tortilla påpeker.

Ble akkurat ferdigvaksinert noen uker før eggløsning![]()
Nesten så jeg lurer på om vaksina gav kroppen en fertil boost, for første hele PP etter dose 1 satt spira, og eggløsningen kom noen dager før forventet