Vaksiner

godegull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Mailykken 2025
Eg skal ta alle vaksinene som er anbefalt, men syns faktisk det er litt lenge å vente til veke 24 med kikhoste når eg ikkje har fått vaksina sidan barnevaksinasjonsprogrammet. Men, vi må vel berre vente! Gleda meg til eg kan begynne med det vaksineringa eg - gir ein trygghet det også!
 
Eg skal ta alle vaksinene som er anbefalt, men syns faktisk det er litt lenge å vente til veke 24 med kikhoste når eg ikkje har fått vaksina sidan barnevaksinasjonsprogrammet. Men, vi må vel berre vente! Gleda meg til eg kan begynne med det vaksineringa eg - gir ein trygghet det også!

Hvilke vaksiner er anbefalt egentlig? Har et yrke der jeg er veldig utsatt for smitte.. ❤️
 
Influensavaksina har jeg fått tilbud om hvert svangerskap vet jeg, men ikke noe annet :happy:
 
Jeg hadde tenkt å få tatt påfyll av vaksinen i sommer, men hele tiden passa det ikke for håpte jo jeg skulle være gravid og vil ikke ta de første ukene, så må vel vente :/
Jobber i helse så vi får influensavaksiner på jobb og noen av oss får også kikhoste, men akkurat nå jobber jeg ikke med de minste så da må jeg betale selv.
 
Eg og får dekka influensa på jobb - sjølv om eg har kontorjobb! :love017
 
Her e en god liste med tidspunkt man tar de ulike vaksinene i :flowerhttps://www.fhi.no/va/vaksinasjonshandboka/vaksinasjon-i-ulike-livsfaser/vaksinasjon-av-gravide-og-ammende/?term=#vaksiner-som-anbefales-i-svangerskapet
 
Back
Topp