Vaksiner!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Er det vaksiner på 10 mnd kontrollen???

Nei jenta mi skal ikke vaksineres seg før hun er 1 år nå...

Men 10 mnd kontroll[8|][8|]

Vi hadde 8 mnds kontroll og neste ble ved ett års dagen deres

ORIGINAL: buffi

Nei jenta mi skal ikke vaksineres seg før hun er 1 år nå...

Men 10 mnd kontroll[8|][8|]

Vi hadde 8 mnds kontroll og neste ble ved ett års dagen deres

Okay [:)] Det var bra, jeg har så sprøyte skrekk så det er sambo som tar seg av det også kunne han ikke ta fri i morgen. Så hadde det vært sprøyter hadde jeg avlyst hih [:-]

Skal dere ikke på 10 mnd kontroll? det skal vi, var på 9 mnd kontroll og vi [:)]
(hun følger veldig med på utvikligen/vekta hans da)

Jenta mi er yngst i våres barselgruppe..Men alle på min gruppe fikk hver sin dato som var nærmest bursdagsdatoen...Så ved 1 års kontrollen treffer ikke jeg dem som er på min barselgruppe

ORIGINAL: nica85

Hmm, skulle det være vaksine på 8 mnd kontrollen? [8|] Sander fikk ingen vaksine da.. 

Nei junior får det delt opp siden han reagerer sånn [:)]

Vi hadde 9-mnd- kontroll. Skal ikke ha 10mnd- kontroll. Fikk ikke vaksine på 9mnd-kontrollen, men skal få når han er 12mnd.[:)]

Vi har ikke ti mnd kontroll vi heller, vi hadde ved 8 mnd og nå er neste ved ett år, og da er det vaksine.

Her har vi vaksine ved 3,5 og 12mnd. Ang barseltreffene så virker det som om det er litt forskjellig etter hvor i landet man bor. Vi skal ha treff på 10mnd så blir vel neste når de runder året!

Vi har heller ikke 10 mnd kontroll. Var på 9 mnd kontroll og så er neste 1 år. Sprøytene er på 3 mnd, 5 mnd, 12 mnd og 15 mnd. I hverfall her da.[:)]

Back
Topp