Vaksiner til Egypt?

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
Er det noen som vet om man må ta vaksiner når man reiser til Egypt?

Jeg har aldri tatt eller behøvd å tatt, de vaksinene er mer ment for vis man skal i ørkenen (på andre siden av egypt ikke sharm el sheik) så lenge du har tatt vanlige vaksiner i norge skal det ikke være noe problem, er hepatitt b der nede, men lite i turist byene

Jeg har aldri tatt eller behøvd å tatt, de vaksinene er mer ment for vis man skal i ørkenen (på andre siden av egypt ikke sharm el sheik) så lenge du har tatt vanlige vaksiner i norge skal det ikke være noe problem, er hepatitt b der nede, men lite i turist byene

Var mamma som minna meg på at vi tok vaksine når vi dro nedover for 13 år siden. Jeg hadde helt glemt det.
Men vi skal jo kun være på hotellet omtrent.

Men tenkte litt på Felix også.. om det var noe ekstra til han?

Var mamma som minna meg på at vi tok vaksine når vi dro nedover for 13 år siden. Jeg hadde helt glemt det.
Men vi skal jo kun være på hotellet omtrent.

Men tenkte litt på Felix også.. om det var noe ekstra til han?
Amina har fått bcg og hepatitt vaksine men da fordi hennes far er derifra, har ikke hørt om noe ekstra sånn sett egentlig.

De har så og si det samme sykdommene og lignende som oss ;) med unntak av at de ikke har noroviruset :o

Amina har fått bcg og hepatitt vaksine men da fordi hennes far er derifra, har ikke hørt om noe ekstra sånn sett egentlig.

De har så og si det samme sykdommene og lignende som oss ;) med unntak av at de ikke har noroviruset :o

Han har tatt de vanlige vaksinene på 3. og 6. mnd kontrollene. Da holder det da sikkert! :)

Han har tatt de vanlige vaksinene på 3. og 6. mnd kontrollene. Da holder det da sikkert! :)
Du kan alltids spørre, men som regel vil de da at du skal ta mer enn det du behover sånn som malaria (er like stor mulighet å få det der som i gran canaria :p )

Du kan alltids spørre, men som regel vil de da at du skal ta mer enn det du behover sånn som malaria (er like stor mulighet å få det der som i gran canaria :p )

Okei.. leste litt på nettet og der sto det også at det var anbefalt å ta vaksine senest 4 uker før avreise.. så med tanke på at vi drar på lørdag, så er vi jo litt sent ute også :P

Okei.. leste litt på nettet og der sto det også at det var anbefalt å ta vaksine senest 4 uker før avreise.. så med tanke på at vi drar på lørdag, så er vi jo litt sent ute også :p
hehe ja er nok det, vis det hadde hvert viktig ville jeg fortalt deg når jeg viste at dere skulle reise ;)
Men forresten det minner meg på at dere burde ha med penn lett tilgjengelig i håndveska begge veier for dere må skrive noe sånt visum papir, kjempe lett å skrive ;)

Her måtte jeg heller ikke ta når jeg reiste dit :)

hehe ja er nok det, vis det hadde hvert viktig ville jeg fortalt deg når jeg viste at dere skulle reise ;)
Men forresten det minner meg på at dere burde ha med penn lett tilgjengelig i håndveska begge veier for dere må skrive noe sånt visum papir, kjempe lett å skrive ;)
Jaha? Med signatur? Eller faktisk skrive tekst? :eek:

Jaha? Med signatur? Eller faktisk skrive tekst? :eek:
Faktisk skrive tekst.
De vil vite ting som står i første side av passet, flight nr og adresse i egypt :-)
Adresse skriver du bare hotellet :-)
Flight nr står på billetten ;)
Så veldig enkelt og greit :-)
Også gir du det til noen i flyplassen og får kult klistremerke visum i passet ;)

Faktisk skrive tekst.
De vil vite ting som står i første side av passet, flight nr og adresse i egypt :)
Adresse skriver du bare hotellet :)
Så veldig enkelt og greit :)
Også gir du det til noen i flyplassen og får kult klistremerke visum i passet ;)

det var ikke noe problem å fylle ut, og hadde man problemer var flyvertinnene flinke til å hjelpe :)

Faktisk skrive tekst.
De vil vite ting som står i første side av passet, flight nr og adresse i egypt :)
Adresse skriver du bare hotellet :)
Så veldig enkelt og greit :)

Awesome!! :D

Back
Topp