Vaksinen

sebby

Gift med forumet
Tror jeg kanskje tar en helomvending ang vaksinen. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å ta den, men min sønn på 7 har fått plutselig høy feber, 39, på andre dagen samt begynt å hoste......litt ekkelt og veldig nært. Er sikkert bare influensa, men tenker jo litt da..... Noen flere som har snudd?

Jeg og hadde ikke tenkt å ta den egentlig... men så fikk jeg høre at det var så mange på barnehagen til mellomste mannen som hadde fått svineriet, at jeg sa ja da jeg var på legekontrol isted. Så nå er den tatt....[:)]

Hadde heller ikke tenkt og ta den, men jordmoren anbefalte meg å ta den. Skal ta den imorgen[;)]

Er egentlig like i tvil..men har time på onsdag..[&:]

Får bestemme meg på onsdagen hos JM....skikkelig vanskelig dette her

Æ fikk telefon fra fastlegen min idag, der han annbefalte mæ på d sterkaste å vaksinere mæ. Men æ e ennu usikker. Syns d e skummelt me nye vaksina som ikkje e testa ut på gravide, og dessuten regne æ no snart me at æ e færdi me å være gravid snart også.
uff, nei æ veit ikkje....må bestemme mæ tel torsdag eller fredag, før da fikk æ tilbud om å dra å vaksinere mæ i byen.

Jeg kommer nok til å ta den i morgen etter anbefaling av både jm og lege

Jeg har aldri hatt noen formening om denne vaksinen... Har ikke fulgt med i det hele tatt....
Tok vaskina i dag etter anbefaling fra jordmor og helsesøster, så her er det hvertfall gjort... [;)]

Jeg kommer vel til å ombestemme meg, men har ikke hørt noe fra verken jordmor eller lege.. den er visst ikke kommet hit til østfold enda..så jeg håper jeg rekker å ta den og at antistoffene rekker å komme i omløp til ungen før jeg føder...

ORIGINAL: Usminka

Æ fikk telefon fra fastlegen min idag, der han annbefalte mæ på d sterkaste å vaksinere mæ. Men æ e ennu usikker. Syns d e skummelt me nye vaksina som ikkje e testa ut på gravide, og dessuten regne æ no snart me at æ e færdi me å være gravid snart også.
uff, nei æ veit ikkje....må bestemme mæ tel torsdag eller fredag, før da fikk æ tilbud om å dra å vaksinere mæ i byen.

Men dere må huske at selv om dere er snart ferdig med å være gravid, så er det slik at vis du vaksinerer deg nå MENS du er gravid, vil også babien få litt, og om du/dere velger å ikke vaksinere dere så kan ikke babien di vaksineres før hun/han er passert 6 mnd.... verd å ta i betraktning...

har vert å tatt vaksina nå jeg. Så håper jeg junior holder seg i magen til termin og får mest mulig antistoffer!! [:)]

ORIGINAL: Trico

har vert å tatt vaksina nå jeg. Så håper jeg junior holder seg i magen til termin og får mest mulig antistoffer!! [:)]

ORIGINAL: tullemor_86

jeg har snudd... ville egentli ikke men blir mer å mer overbevist[8|]
skal til legen å høre med han i morgen

Samme her. Skal også til legen i morgen, og høre hva han sier.

Sambo har en kronisk sykdom og går på imundempende medisiner, så han skal ta den.
Småen er bare 2 år, så han skal ta den.
Jeg er gravid, så jeg skal ta den.

Kanskje vi skal ta med bikkja også[8|][8D]

Jeg er fremdeles litt usikker ang. vaksina, men sambo står på sitt..

ORIGINAL: Drømmeren

jeg har tatt den nå.. godt å få det gjort[;)]

signerer denne

Back
Topp