Vaksinen

lillemor2012

Elsker forumet
noen som har fått reaksjon på 15 mnd vaksinen? Vi skal ta den i morgen.
Storesøster ble mega dårlig ei uke (reagerer seinere på den)etter vaksinen av den,håper mini slipper

:-)

Her fikk N utslett over hele over kroppen.

Felix fikk vel litt feber på dag 7, men ikke noe mer enn det.

Tok den forrige mandag. Ikke hatt feber enda, men vært klengete hele uka. I kveld så jeg noen prikker og lett rødt utslett. Om det har sammenheng er jeg ikke helt sikker på da. :)

Vi skal til HS neste uke :O
Er veldig spent på om hun reagerer. Hun har ikke hatt feber siden hun var nyfødt. Pga gulsoten. Så det er veldig sjeldent med andre ord.

Vi skal til HS neste uke :O
Er veldig spent på om hun reagerer. Hun har ikke hatt feber siden hun var nyfødt. Pga gulsoten. Så det er veldig sjeldent med andre ord.

Slik var det med storesøster her,aldri sjuk før 15 mnd vaksinen.Og ved barnehagestart tok hun igjen alt:-)

Satse på frøkna de slipper unna nå også:-)

Tror nok hun min ligger over 80 ja,hun er 11,3 kg.Mye "valpefett":-p heldigvis så har hun hatt litt å ta av når hun har vært syk:-)

Slik var det med storesøster her,aldri sjuk før 15 mnd vaksinen.Og ved barnehagestart tok hun igjen alt:-)

Satse på frøkna de slipper unna nå også:-)
Satser på det!

Hun har vært syk etter bhg start, men aldri feber... Tror det skal mye til. Men at hun blir utilpass er nok ikke så usannsynlig.

Vesla fikk vaksinen på torsdag, men ikke fått noen reaksjon ennå. Regner nesten med at det kommer siden hun har reagert på de tidligere, håper bare hun ikke får det 17.mai.

Hun var 76 cm og 10510 gram

Nei nei nei, hadde tenkt å levere henne rett i bhg etter vaksinen. Her satser jeg på null reaksjon. Aner ikke høyde og vekt.

A skal på tirsdag! Håpar på 0 reaksjon! Spent på vekt og høgde, spesielt no sia han plutseleg ser så stor ut! :P

• Liker
Reactions: BMC
A skal på tirsdag! Håpar på 0 reaksjon! Spent på vekt og høgde, spesielt no sia han plutseleg ser så stor ut! :P
Vi skal tirsdagen etterpå :) spent jeg også, syns min plutselig er så stor også nå :D

Back
Topp