vaksine

cathrine2

Gift med forumet
i dag har jonas tatt vaksine[:(] staka fikk så vondt av han når han lå der å gråt[:(] helldigvis er d overstått, 2 mnd til neste gang.... han var blitt 61 cm og 5840gr.. er d rart han er tung å bære på hehe...

Tror nok han ble mer overrasket enn vondt[;)] Jeg bare tok litt på Nora så var hele sprøyta glemt og hun smilte til alle i rommet[:D]

Håper han ikke får noen reaksjon¨på den da. Her i huset gikk det veldig bra,hun sov bare mye[:)]

Vesla mi og fikk vaksine i dag. Gråt godt da ja[:(]... Ellers så alt bra ut. Hun var blitt 4940 og 58cm. Fikk vaksinen to uker før ettersom vi reiser til Tyrkia neste uke og de ville gjøre det før den tid. Blir spennende å reise på ferie for første gang med familien. Tror nok jeg tar med en pakke NAN i tilfelle noe skulle skje (og litt psykisk...). Iallefall nå etter det slitet jeg har hatt med tette melkeganger og svak brystbetennelse[:'(]

Håper at hun får reaksjonen at hun sover hele dagen - det hadde vært deilig det!

Huff, jeg gruer meg til sprøyte jeg[:'(] 
Pleier dere å reise alene på kontroll, eller har dere med noen (pappan eller noen andre nære)?

Finke lille Jonas da! Godt å være ferdig med den!
Linnea skal ta den i neste uke hun..  Går nok sikkert bra det [:)]

Lisee: Jeg drar alltid alene på kontroller. (Eller jeg har med Linnea da!! [:D][:D])

Hun har sovet hele dagen så langt og jeg har nå lagt henne for kvelden! Hærlig, hærlig[:D]

Vegar skal ha den vaksinen i midten av juni han, nesten 4 mnd han da

11.mai skal Thea få vaksine... tenkte å ta med meg litt sukkervann jeg da! så hun kan få det til å lindre litt smerten!

Lisee: jeg pleier å dra alene på helsestasjonen ja! Sambo er ikke så veldig glad i sprøyter og sånt, så han vil helst slippe det!

ORIGINAL: Lisee

Huff, jeg gruer meg til sprøyte jeg[:'(] 
Pleier dere å reise alene på kontroll, eller har dere med noen (pappan eller noen andre nære)?

drar alltid alene men i går fikk jeg pappaen med... klarer ikke holde jonas når noen stikker i han[:(] 

Heisann[:)][:)]

Adrian fikk sin første spøyte i går, d likte han absolutt ikkje. Ettermiddagen var ikkje så kjekk helle. Vi måtte ty til ei stikkpilla med Paracet til slutt [:'(]
Men i dag e alt mye bedre, heldigvis....[:)][:)]

Eg og Adrian pleie som regel å reise aleine på kontroll [:D]

ayse berin fikk sånn hepatit b vaksine fordi vi er i bakgrunn fra asia-land på to mnd kontroll å det gikk kjempe fint bare en liten skrik så var alt over heldigvis[:D][:D]

Back
Topp