Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i dag har jonas tatt vaksine[:(] staka fikk så vondt av han når han lå der å gråt[:(] helldigvis er d overstått, 2 mnd til neste gang.... han var blitt 61 cm og 5840gr.. er d rart han er tung å bære på hehe...
Vesla mi og fikk vaksine i dag. Gråt godt da ja[:(]... Ellers så alt bra ut. Hun var blitt 4940 og 58cm. Fikk vaksinen to uker før ettersom vi reiser til Tyrkia neste uke og de ville gjøre det før den tid. Blir spennende å reise på ferie for første gang med familien. Tror nok jeg tar med en pakke NAN i tilfelle noe skulle skje (og litt psykisk...). Iallefall nå etter det slitet jeg har hatt med tette melkeganger og svak brystbetennelse[:'(]
Håper at hun får reaksjonen at hun sover hele dagen - det hadde vært deilig det!
Adrian fikk sin første spøyte i går, d likte han absolutt ikkje. Ettermiddagen var ikkje så kjekk helle. Vi måtte ty til ei stikkpilla med Paracet til slutt [:'(]
Men i dag e alt mye bedre, heldigvis....[:)][:)]
Eg og Adrian pleie som regel å reise aleine på kontroll [:D]
ayse berin fikk sånn hepatit b vaksine fordi vi er i bakgrunn fra asia-land på to mnd kontroll å det gikk kjempe fint bare en liten skrik så var alt over heldigvis[:D][:D]