Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvilke bivirkninger din datter fikk?Ikke alle kan få vaksine av ulike grunner. Det kan være seg kronisk sykdom, allergi mot virkestoffer, livsstil og religion.
Personlig kjenner jeg flere som har opplevd bivirkninger og en venninne av meg sitter i dag i rullestol med muskelsvinn pga mmr vaksine (den gamle).
Min yngste datter hadde og ekstreme bivirkninger av mmr så nestemann skal ikke ha den.
Rotavirus vaksinen står vi også over.
Kan jeg spørre hvilke bivirkninger din datter fikk?
Så for å svare på spm til HI;
Vi velger å vaksinere våre barn, for både er friske og kan ta dem. Da hjelper vi iallefall til sånn at smitterisikoen synker for befolkningen.
Jeg skjønner derimot ikke hvorfor mange velger å ikke vaksinere sine friske barn.
Det fører jo til at disse sykdommene som i utgangspunktet var utryddet i Norge kommer tilbake, og det vil mest sannsynlig dø flere av disse sykdommene enn av vaksinene...
Med den befolkningsstrømmen som er nå over hele verden trenger vi at flest mulig vaksinerer.
Vaksinen virker ikke på alle forresten.Jeg følger også vaksinasjonsprogrammet. Man vet jo ikke om det kommer bivirkninger før etter at vaksinen er tatt. Bedre å bli litt syk enn dødssyk, derdor jeg lurer på hvorfor noen velger å ikke ta
Enig!Vi følger vaksineprogrammet. Som sagt over her. Det er en grunn til at vi vaksinerer og det utrydder sykdommer som kan ta livet av de som ikke kan ta de.
Synes også at vaksiner skulle vært obligatorisk, med mindre det var en medisinsk årsak til at man ikke kunne vaksineres.
I verste fall kan jo barna dø eller bli invalide resten av livet om de får noen av disse sykdommene.
Ei jeg kjenner fikk polio som liten og hun skulle faktisk ønske hun hadde død av det, for de smertene hun har til daglig er helt forferdelige. Så skjønner ikke at noen vil risikere at barna sine får noe sånt eller dør.
Dessuten er det jo viktig for de som ikke kan vaksineres, at resten gjør det. Og spesielt nå med alle invandrerne og flyktningene som kommer fra land hvor det ikke finnes vaksiner, så er det veldig viktig med vaksiner. Sykdommer som har vært så si utryddet i Europa i 50 år er på tur tilbake.
Ikke alle kan få vaksine av ulike grunner. Det kan være seg kronisk sykdom, allergi mot virkestoffer, livsstil og religion.
Personlig kjenner jeg flere som har opplevd bivirkninger og en venninne av meg sitter i dag i rullestol med muskelsvinn pga mmr vaksine (den gamle).
Min yngste datter hadde og ekstreme bivirkninger av mmr så nestemann skal ikke ha den.
Rotavirus vaksinen står vi også over.
Synes også at vaksiner skulle vært obligatorisk, med mindre det var en medisinsk årsak til at man ikke kunne vaksineres.
I verste fall kan jo barna dø eller bli invalide resten av livet om de får noen av disse sykdommene.
Ei jeg kjenner fikk polio som liten og hun skulle faktisk ønske hun hadde død av det, for de smertene hun har til daglig er helt forferdelige. Så skjønner ikke at noen vil risikere at barna sine får noe sånt eller dør.
Dessuten er det jo viktig for de som ikke kan vaksineres, at resten gjør det. Og spesielt nå med alle invandrerne og flyktningene som kommer fra land hvor det ikke finnes vaksiner, så er det veldig viktig med vaksiner. Sykdommer som har vært så si utryddet i Europa i 50 år er på tur tilbake.
Jeg er faktisk ikke helt sikker hvor du vil med dette. Sier du at du forstår jeg ikke gir vaksinen pga kraftige bivirkninger eller at du synes jeg er dum?Sykdom eller alvorlig allergi bør være de eneste gyldige grunnene. Dumhet derimot..