vaksine

Storm

Gift med forumet
vet jeg har lagt ut en tråd om dette før, emn fant den ikke igjen, så jeg spørr på nytt.

jeg lurer litt på dette med vaksine. jeg og min samboer driver på å diskuterer hvor vidt Jonas skal vaksineres eller ikke.
han vil ikke vaksinere fordi han har lest dokumentasjoner på at vaksine ikke skal være så bra som det sies. at man har funnet ut at vaksine kan være med på å bland annet få eksem og astma til å blusse opp. i tillegg er han sudent av naturmedesin, så det sier vel sitt.
jeg har verken sett eller hørt om disse dokumentene, samt at jeg er for at barn skal vaksineres. jeg mener at i den verden vi i dag lever i, så er det det aller tryggeste.
det begynner jo å tikke mot den tiden at jonas skal ha den første vasinen, og jeg begynner å bli en smule desperat.

jeg lurer på hvordan dere ser på dette.. hvorfor vaskinerer dere deres barn,? og til dem som ikke har vaksiner, eller ikke skal vaksinere. hvorfor??

vil ha så mange svar så mulig[:)]

jeg vet at jeg har svart på dette før ja... vent litt bare....

Her er tråden din: http://www3.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=218117&mpage=1&key=vaksine??

lå noen svar der[:)]

Vi har valgt å vaksinere Frida. Selv er vi vaksiner og synes det er det rette for oss.

Når det gjeler MMR sprøyta så tok vi den senere på Ole Martin for det var så mye på nyhetene om den når vi skulle.
At de med astma ble mye verre, premature ikke motte og at de kunne få autisme av den.
Ole Martin har astma og er prematur og har ikke fått en eneste plage. Kunne heller vært mye værre hvis han fikk sykdommene som sprøyta skal hjelpe mot.
Autismen kommer rundt 15 månder og da er det ungene får sprøyta og det er sprøyta som får skylla.
Hadde ikke vært redd men du må føle på deg selv hva du vil.
Lykke til med valge. [:D]

Vi har valgt å vaksinere alle 3 barna for vi synes det er bedre å være føre var enn etter snar.... Det har jo vært så små marginer for at det skal skje noe og det har jo vært ytterst sjeldent. Dokumentasjonen for at det er bedre å vaksinere har jo blitt mye bedre enn det var før. Vi tar ingen sjanser ihvertfall[;)]

Vi har fulgt vaksineprogrammet på alle sammen. Ingen skade skjedd,tvert i mot.

Back
Topp