Vaksine

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen babyer her som har fått feber av det? Hvor lenge varte det? Her reagerte ikke min sist gang, men denne gang. Sånn med dere også?

Fikk lett feber begge gangene, type 38, et eller annet :) Litt mer pjusk gang nr to.

Reagerte ikke første gang, men andre gang fikk han 40 i feber på det høyeste. Varte i 4-5 dager.

Vår gutt og fikk litt feber første gang, 38,4 tror jeg det var. Fikk det bare samme kveld som vaksinen, fin neste dag :) Spent på neste vaksine nå, 5 mnd, som han skal få på mandag... Gruer meg litt, ikke kjekt, men er heldigvis fort overstått :)

Dei som fekk feber etter 5mnd vaksina, kor lenge etter vaksina kom feberen?

Her fikk hun på kvelden. Og har vært såå vanskelig på natten :( Nektet å sove og sutrer/griner for ingenting. Til og med når jeg har bysset på henne var hun vanskelig. Håper det blir bedre i natt da det virker som hun er helt frisk igjen

Begge mine barn har fått lett feber etter 5mnd vaksina.
Thales kom samme ettermiddag som vaksina, Olivia fikk sent på kvelden samme dag.
Begge hadde 38,1-38,3 og det varte et døgn-halvannet.
Vaksina skal ikke gi feber over 39, om feberen er høyere ligger det nok noe annet bak.
Hold et godt øye med temperatur og almenntilstand og ikke nøl med å ringe lege ;)

Her kom det feber og oppkast på kvelden etter vaksina. Feber på ca 39. Dagen etter hadde han fortsatt feber, men bare ca 38,5. Det gikk over i løpet av dagen.
Men er det noen som har merket at babyen får dårlig matlyst etter vaksine? Jeg har hatt problemer med å få i han melk en periode, men etter vaksina er det nesten umulig! Han vil ikke ha melk eller fast føde :/ Får i han litt vann bare, redd for dehydrering! Tørrere bleier enn normalt! Håper det går seg til snart.. Han er også mye mer grinete enn normalt og kan ikke ligge alene i ett sekund! Men reaksjonen på vaksina kan kanskje henge litt igjen..?

Sent from my iPhone using BV Forum

Virker som det er vanligere å få feber ved 5 mnd vaksinen enn første gangen smårollingene fikk?:)

Håper Oliver James slipper unna altså!!Gleder meg ikke til mandagen for å si det slik!!

Ble litt varmere denne gangen ja, ikke målt for hun ser kake ut til å plages av det.

Her reagerte han på første, hadde tydelig smerter og ubehag i lårene på kvelden.
Denne gangen gikk det mye bedre. Han var litt sutrete på ettermiddag/kveld og det hang litt igjen dagen etter, men ikke noe veldig stort ubehag og ingen feber :)

Back
Topp