MammatilE Glad i forumet 7 Nov 2013 #1 Ååå bare 1 time til jenta mi skal få sin første vaksine, jeg gruer meg! Bv forum appen ♡
MortilTo19 Elsker forumet Juli13-jentene 7 Nov 2013 #2 Lykke til. Det går nok bra, får håpe hun ikke får reaksjoner etterpå.
MammatilE Glad i forumet 7 Nov 2013 #3 Da var det gjort, et hyl og et vræl men det gikk fort over ellers gikk kontrollen greit, 5050 g, 55cm og 38,5 rundt hode Bv forum appen ♡
Da var det gjort, et hyl og et vræl men det gikk fort over ellers gikk kontrollen greit, 5050 g, 55cm og 38,5 rundt hode Bv forum appen ♡
idah87 Flørter med forumet 7 Nov 2013 #4 Så bra det gikk greit Håper dere unngår feber og andre plager som fort kommer etter vaksina;-) Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Så bra det gikk greit Håper dere unngår feber og andre plager som fort kommer etter vaksina;-) Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene 7 Nov 2013 #5 Det er nok verst for mor Sendt fra mobilen min ♥
MammatilE Glad i forumet 8 Nov 2013 #6 Ja var nok værst for meg hun sov mye i går og på dagen idag, var litt sutrete så ble mye kos i går kveld, heldigvis ingen feber Bv forum appen ♡
Ja var nok værst for meg hun sov mye i går og på dagen idag, var litt sutrete så ble mye kos i går kveld, heldigvis ingen feber Bv forum appen ♡