Vaksine

Leeno

Forelsket i forumet
Har dere tatt influensavaksinen?? Eller har eventuelt planer om å ta den? En bekjent som mente gravide burde ta den nå... Jeg må innrømme at jeg har ikke tenkt noe på det og føler at den verte sykdomsbølgen har herjet ferdig her i området hvor vi bor. * bank i bordet* :)
 
Nei, har ikke tatt den. Hører med legen i morra, men er ingen som har nevnt det til nå. :)

BVforum via HTC
 
Nei, har ikke tatt den... Satser på at ingen kommer innom her hjemme og smitter meg, er jo nesten ikke utenfor døra om dagen... Det tar vel en stund før den begynner å virke også? Har store planer om å klekke ut babyen i løpet av de neste to ukene!
 
Nei, har ikke tatt den... Satser på at ingen kommer innom her hjemme og smitter meg, er jo nesten ikke utenfor døra om dagen... Det tar vel en stund før den begynner å virke også? Har store planer om å klekke ut babyen i løpet av de neste to ukene!
Er vel to uker de sier det tar?
Vi hadde influensa i hus rett før jul også. Begge gutta lå strak ut, mens jeg ikke fikk så mye som en vond hals. :)

BVforum via HTC
 
Fikk den anbefalt av jordmor sist, for de er pålagt å anbefale vaksiner.. Men jeg takket nei.. Synes ærlig talt at det ikke er noen vits.. Tok ikke sist heller, og det var da svineinfluensaen herjet som verst.. Gravide er jo en risikogruppe, men jeg velger å tro at det går bra uten vaksine.. Vet jo ikke om en eneste person som er syk nå:p
 
nei... jeg har ikke tatt den, og kommer nok ikke til å ta den...
 
Back
Topp