Vaksine

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Takkar lille gullen min... [:(] Er SÅ utafor i kveld, har tatt vaksiner i dag... Har heldigvis ikke feber, men hun er jo IKKE i form... [:(] Heldigvis tar pappaen seg av leggingen i kveld, hun bare gråter og gråter... Det er jo vanlig å være litt sånn etter vaksinene, men det er fælt likevel... [:(]

Gi en stikkpiller om det ikke går over. Godt mulig hun er uvel og har kropsverk eller noe, ikke alle får feber, men kan ha ubehag fordi om.

Jeg fikk iallefall beksjed av hs når storebror fikk sine vasiner at vi kunne gi stikkpiller også mot ubehag.

Stakars liten [:(]

Ja, vi tenkte vi skulle se om hun roet seg i sengen før vi prøvde med paracet, men har den liggende DØNN klar på badet hvis ikke! Dette er fælt altså - jeg har ikke hørt henne gråte sånn før... [:(] Nå hører jeg heldigvis bare sovne-lyder oppenifra, så håper at hun har klart å falle til ro i sengen...

Stakkars lita[:(] Våres tur i morgen[:'(]

snuppa vår fikk vaksinen op tirsdag.. hun bare sov hele dagen hun..
Men det gjorde kjempe vondt i mammahjertet når hun fikk stikkene.. for da kom tårene fra de store blå øynene hennes.[:(]

bare gi henne stikkpiller, markus får stikkpiller mot halsen sin i tillegg til antibiotika pga han skriker i ett sett når de går ut av kroppen. de klarer ikke å si ifra om hva som er vondt de små

Uff ja, det var ikke noe koselig da vaksinen ble satt[:(]
Også er det så flott å tenke på at påfyll av denne blir satt allerede i måned 5!!Så det er bare å stålsette seg for ny runde....[&:] Men, vi får trøste oss med at det bare er til barnas beste.

Heldigvis sovnet hun godt i går kveld, og har sovet i 12 timer i natt - skippet et måltid og greier... Var sikkert sliten... [&:] Men det er altså bedre å ta vaksine og være uggen en dag, enn å få hjernehinnebetennelse og diverse!! [:D]

Back
Topp